Perussuomalaiset, Espoo

Filosofian maisteri, toiminnanjohtaja

Eurooppa tarvitsee rajat
36-vuotias Suomi Espoo

Euroopan liittovaltiokehitykselle ja Välimeren ylittäville siirtolaisvirroille täytyy laittaa loppu. Tarvitsemme enemmän itsenäisten kansallisvaltioiden yhteistyötä ja vähemmän ylikansallista päätöksentekoa sekä taloudellista rasitusta, turvattomuutta ja konflikteja synnyttävää siirtolaisuutta.

Suomi on minulle tärkeä - olen koko ikäni puolustanut suomalaista yhteiskuntaa, vastustamalla Euroopan liittovaltiota, haitallista maahanmuuttoa ja monikulttuurisuutta. Olen 36-vuotias ja yhteiskunnallisessa vaikuttamisessa ja järjestötoiminnassa olen ollut mukana jo kahdenkymmenen vuoden ajan.

Olen koulutukseltani filosofian maisteri ja työskentelen toiminnanjohtajana Suomen Perusta -ajatuspajassa, joka julkaisee yhteiskunnallista päätöksentekoa tukevia tutkimuksia, raportteja ja analyyseja. Keskeisiin luottamustehtäviini kuuluu tällä hetkellä kaupunginvaltuutettuna toimiminen Espoossa.

Euroopan liittovaltiokehitystä tulee purkaa ja yhteistyön tulee keskittyä kaupankäyntiin liittyvien asioiden edistämiseen. Jos ylikansallista hallintoa ei saada purettua, on Suomen parempi palauttaa itsenäisyytensä eroamalla liittovaltiosta. Demokratia toimii parhaiten itsenäisissä kansallisvaltioissa.

Välimeren yli Afrikasta ja Lähi-idästä tulevat siirtolaisvirrat uhkaavat Suomea ja Eurooppaa. Tulijavirrat aiheuttavat taloudellisen rasituksen lisäksi turvattomuutta ja yhteiskunnallisia ristiriitoja

Eurooppalaisten valtioiden tulee yhdessä ja erikseen lopettaa kokonaan turvapaikanhakuun perustuvien siirtolaisvirtojen vastaanottaminen ja palauttaa tulijat järjestelmällisesti Välimeren toiselle puolelle.

Eurooppalaiset valtiot voivat osallistua humanitaariseen auttamiseen tukemalla kriisialueita lähellä olevia pakolaisleirejä, jolloin apu on tehokasta ja tasapuolista.

Lue lisää ajatuksiani verkkosivuiltani

www.simogronroos.fi