Perussuomalaiset, Vantaa

Kaupunginvaltuutettu, tradenomi ylempi AMK

Suomi Suomena suomalaisille!
47-vuotias Suomi Vantaa

Koulutukseltani olen erikoissairaanhoitaja ja liiketalouden tradenomi, ylempi AMK. Luonteeltani olen avoin, periksiantamaton, aktiivinen ja teen mitä lupaan. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että vien asioita varmasti eteenpäin.

Työhistoriaani kuuluu paitsi esimiestehtävät kotimaassa, myös kansainväliset sopimus- ja koulutustehtävät ulkomailla.

Teemojani ovat maahanmuuton rajoittaminen, EU-liittovaltiokehityksen pysäyttäminen ja ilmastopolitiikan järkevöittäminen.

Avoin liikkuvuus EU:n alueella, hyväksikäyttävä maahanmuutto ja katseiden poiskääntäminen monista todellisista EU-ongelmistamme ovat riski Suomelle.

MAAHANMUUTTO JA TURVALLISUUS

Maahanmuuttoon tulee puuttua ankaralla kädellä. Kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneet tulee välittömästi poistaa. Vakaviin rikoksiin syyllistyneet turvapaikanhakijat tulee välittömästi sulkea maastapoistamiskeskuksiin ja heidän turvapaikkaoikeutensa tulee mitätöidä. Mikäli turvapaikanhakija lomailee alkuperäisessä kotimaassaan, tulee häneltä evätä turvapaikanhakijan status.

EU-LIITTOVALTIOKEHITYS

EU:sta on jo vuosia systemaattisesti, kansoja kuulematta oltu tekemässä liittovaltiota, tarkoittaen Suomen itsemääräämisoikeuden viemistä. Liittovaltiokehitys tulee pysäyttää.

Suomalaisten rahat suomalaisten hyvinvointiin, eikä tulonsiirtoina tai tukipaketteina muiden, alhaisen verotuksen omaaville tai ylivelkaantuneille EU-maille.

ILMASTOPOLITIIKKA

Suomi on tehnyt paljon päästöjen rajoittamisen suhteen, enemmän kuin monet muut Euroopan maat. Olemme jo toimineet esimerkillisesti.

Meidän tulee huolehtia, että jokaisella Suomessa on mahdollisuus hyvään elämään, kodin sijainnista huolimatta.

Äänesi minulle on ääni Suomen kansan puolesta.

Minusta ja kirjoituksiani voit lukea lisää kotisivuiltani

Tanja Vahvelainen kotisivut