-
“Kasvokkain kohtaaminen on arvo”
Slogan kuvastaa perinteisen vuorovaikutuksen merkitystä yhteiskunnassa. Se korostaa että aidot ihmiskohtaamiset ovat tärkeitä päätöksenteossa ja palveluissa. Slogan vastustaa yhteiskunnan liiallista digitalisoitumista tavalla, joka syrjäyttää ihmisiä.
Päätöksiä ei saa tehdä pelkästään talouden ehdoilla, ihmisten hyvinvointi on aina etusialla.
Kasvokkain tarjottavat palvelut on turvattava, kaikki eivät voi tai halua käyttää digipalveluja.
len toiminut kunnallisessa päätöksenteossa ja vaikuttanut muun muassa teknisen lautakunnan jäsenenä, kunniamerkkilautakunnan jäsenenä sekä vammaisneuvvoston varajäsenenä. Näissä tehtävissä olen nähnyt läheltä, miten tärkeää on, että kunnan palvelut ja ympäristö palvelevat kaikkia erityisesti niitä joilla on liikkumisen tai palveluiden saatavuuden haasteita. Omakohtaisesti tiedän, mitä esteettömyys ja toimivat palvelut merkitsevät arjessa. Siksi haluan varmistaa, että liikuntarajoitteisten, vanhusten ja kaikkien kuntalaisten oikeudet ja palvelut turvataan. Kunnan ja alueen palveluiden pitää perustua ihmisten kohtaamiseen, ei pelkkään digitaalisuuteen. Byrokratian ja sähköisten järjestelmien sijaan on panostettava kivijalkapalveluihin, hoitohenkilöstöön ja henkilökohtaiseen apuun.
“Kasvokkain kohtaaminen on arvo”
Slogan kuvastaa perinteisen vuorovaikutuksen merkitystä yhteiskunnassa. Se korostaa että aidot ihmiskohtaamiset ovat tärkeitä päätöksenteossa ja palveluissa. Slogan vastustaa yhteiskunnan liiallista digitalisoitumista tavalla, joka syrjäyttää ihmisiä.
Päätöksiä ei saa tehdä pelkästään talouden ehdoilla, ihmisten hyvinvointi on aina etusialla.
Kasvokkain tarjottavat palvelut on turvattava, kaikki eivät voi tai halua käyttää digipalveluja.
Olen toiminut kunnallisessa päätöksenteossa ja vaikuttanut muun muassa teknisen lautakunnan jäsenenä, kunniamerkkilautakunnan jäsenenä sekä vammaisneuvvoston varajäsenenä. Näissä tehtävissä olen nähnyt läheltä, miten tärkeää on, että kunnan palvelut ja ympäristö palvelevat kaikkia erityisesti niitä joilla on liikkumisen tai palveluiden saatavuuden haasteita. Omakohtaisesti tiedän, mitä esteettömyys ja toimivat palvelut merkitsevät arjessa. Siksi haluan varmistaa, että liikuntarajoitteisten, vanhusten ja kaikkien kuntalaisten oikeudet ja palvelut turvataan. Kunnan ja alueen palveluiden pitää perustua ihmisten kohtaamiseen, ei pelkkään digitaalisuuteen. Byrokratian ja sähköisten järjestelmien sijaan on panostettava kivijalkapalveluihin, hoitohenkilöstöön ja henkilökohtaiseen apuun.