Perussuomalaiset, Järvenpää

Valtuutettu, varakansanedustaja

Arto Luukkanen
Järjellä ja sydämellä - Järvenpään puolesta!
Uusimaa Järvenpää

Järjellä ja sydämellä - Järvenpään puolesta! Sivistys, koulutus, osaaminen ja työ kunniaan! Unelmana taloudessa tarkka Järvenpää, joka ei unohda sen asukkaita! Ihminen edellä, ihmisen puolesta - tehdään Järvenpäästä kotoisa paikka asua!

Olen työssä Helsingin yliopistossa. Olen myös Järvenpään kaupunginvaltuutettu, ja perussuomalaisen puolueen varakansanedustaja Uudeltamaalta. Haluan käyttää kokemustani ja vahvuuksiani Järvenpään puolesta. Siksi haluan, että...

1. Järvenpäätä kehitettäisiin nyt järkevästi. Emme ole osa kasvotonta pääkaupunkiseutua. Se tarvitsee omat ratkaisunsa ja oman sielunsa mukaisen tulevaisuuden.

2. Haluan, että Järvenpää luo motivoivaa koulutustarjontaa ja innostavaa erikoistumista kaikille nuorille. Etenkin luonnontieteiden ja tekniikan opettamisessa voi kaupunki tarjota mahdollisuuksia. Toisaalta myös kaupungin kulttuuriperinteen mukaisesti on voitava panostaa musiikin ja kulttuurin opintoihin.

3. Haluan rauhallisen koulun, jossa niin opettajat ja oppilaat voivat oppia. Toimin parhaani mukaan niin, että koulusektori omaksuu välittömästi päättäväisen ja selvän linja suhteessa kiusaamiseen ja häiritsemiseen. Kaupungin linjana on oltava nollatoleranssi – kiusaaja on se, jonka on kannettava vastuunsa. Samoin ns. integroitu opetus on hylättävä ja löydettävä keinoja järjestää rinnakkaista opetusta niille, jotka eivät voi osallistua normaaliin opetukseen. Tämä ei tarkoita näiden oppilaiden hylkäämistä vaan erikoisohjausta.

4. Järvenpään ei pidä kasvaa holtittomasti eikä niin että se kasvattaa merkittävästi maahanmuuttoa Suomeen. Kasvun on tapahduttava järvenpääläisten ehdoilla ja eduksi.

Videot