Perussuomalaiset, Joensuu

Vanhempi järjestelmäasiantuntija

Koti, Uskonto ja Isänmaa
52-vuotias Pohjois-Karjala Joensuu

Joensuun Noljakassa asuva, poliittisia ja filosofisia asioita tuumaileva 3 pojan etä-isukki. Vaikutan ohjelmistoalalla vanhempana asiantuntijana ja sieltä olen oppinut, että tietokoneet toimivat loogisesti, mutta ihmiset eivät niin loogisesti.

Olen 52 vuotias yhteiskunnallisia asioita pohtiva mies. Katson huolestuneena viimeaikaista poliittista kehityskulkua ja haluan alkaa vaikuttaa Suomelle ja lähiseudulleni tärkeisiin asioihin.

Iskulauseeni koti, uskonto ja isänmaa kuulostavat vanhahtavilta sanonnoilta, mutta itse uskon, että tänäkin päivänä Suomi ja kuntalaiset tarvitsevat tätä. Koti on se paikka, josta kaikki lähtee ja mistä arvot ja moraali tulee. Uskonto on se pohja, joka tukee ja auttaa meitä pahoina päivinä. Ilman uskoa ei ole toivoa ja ilman toivoa on tulevaisuus lohduton. Isänmaa on se arvopohja, mistä kaikki lähtee.

Kuntapolitiikassa aion tuoda tätä esille voimakkaasti. Isänmaa on omien puolustamista, kotikontujen elinvoimaisuuden puolustamista, lähimmäisten tukemista. Ennen kaikkea Suomalaisuuden puolustamista.

Itselleni tärkeitä asioita kuntapolitiikassa ovat turvallisuuden lisääminen, elinvoimainen ja oikeudenmukainen joensuu, pysäköinnin kehittäminen kuntalaisten parhaaksi ja yleensä Noljakan alueen kehittäminen.