Perussuomalaiset, Lappeenranta

Euroopan alueiden komitean jäsen, Kaupunginvaltuutettu

Äänestä minua- kuuntelen sinua
47-vuotias Kymi Lappeenranta

Olen yhteistyökykyinen, määrätietoinen ja oikeudenmukainen. Lupaan jatkaa samalla linjalla kuin tähän asti; Asiakeskeisesti, haastaen luutuneita käsityksiä ja pieniä puolustaen. Kykenen tekemään päätöksiä myös silloin kun valittavana on vain huonoja vaihtoehtoja.

Olen lappeenrantalainen 46-vuotias perheellinen mies. Toimintatapani on asiakeskeinen ja rakentavaa keskustelua suosiva ja yhteistyöhön pyrkivä. Olen kokenut yrittämiseen liittyvän byrokratian, työelämän lisääntyneet suoritevaatimukset sekä työttömän arjen. Olen ehdolla kuntavaaleissa, koska haluan olla rakentamassa parempaa Lappeenrantaa, jossa turha säätely ei tapa uusia yrityksiä, jossa on hyvä ja turvallinen elää ja jossa lappeenrantalaisten verorahat käytetään lappeenrantalaisten hyväksi

Ensimmäisen kosketuksen politiikkaan sain Työttömien Valtakunnallisen Yhteistöimintajärjestön hallituksessa 90-luvulla syvän laman aikana. Lappeenrannan kaupunginvaltuustossa aloitin vuonna 2013. Olen siitä lähtien lähes koko ajan toiminut Lappeenrannan Perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtajana. Tehtävissäni olen saanut kokemusta oikeuslaitoksen toiminnasta, sotesta, kunta- ja maakuntapolitiikasta, kansainvälisestä politiikasta ja turvallisuuspolitiikasta. Näissä tehtävissäni olen saanut hyvän kuvan siitä, että yhteiskuntaa tulee kehittää kokonaisuutena eikä osaoptimoiden.