Perussuomalaiset, Imatra

Yrittäjä, Restonomi

Joni Salmi
Kunnan oltava kuntalaista varten!
34-vuotias Kymi Imatra
Ehdokas on Yrittäjä

Olen 33-vuotias avoliitossa asuva kolmikielisen perheen isä Sienimäeltä. Toimin yrittäjänä, mutta töiden vähyydestä johtuen olen myös osa-aika töissä. Minulle tärkeitä asioita elämässä ovat perhe, luonto ja eläimet. Harrastuksina ovat matkailu, videopelit sekä veneily.

Minulle tärkeitä asioita elämässä ovat perhe, luonto ja eläimet. Harrastuksina ovat matkailu, videopelit sekä veneily. Tykkään kierrellä eri maita, sekä tutustua ihmisiin kaikkialta maailmasta ja oppia heidän kulttuureistaan.

Imatralle tärkein asia pitäisi olla kuntalaiset. Yrittäjiä tukemalla saadaan uusia työpaikkoja, panostamalla kaupungin kunnossapitoon ja innovaatioihin saadaan lisää asukkaita, tukemalla heikoimpia saadaan pidettyä kaikki mukana sekä varmistamalla riittävät peruspalvelut saadaan asukkaat pysymään. Kaupunkisuunnittelun pitää palvella ensisijaisesti aina kuntalaisia, eikä Imatran ainutlaatuisia puitteita luonnon puolesta sovi ikinä unohtaa.