Perussuomalaiset, Mikkeli

Taksinkuljettaja, Muusikko

Jussi Marttinen
Valhe on totuus. Totuus on valhe. Ketä uskot?
39-vuotias Etelä-Savo Mikkeli

Hei olen 38-vuotias perheenisä Mikkelin maaseudulta ja työskentelen taksinkuljettajana. Politiikkaan olen lähtenyt mukaan vuonna 2004 perussuomalaisten ehdokkaana. Nykyään toimin perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtajana Mikkelissä sekä maakuntavaltuutettuna Etelä-Savossa.

Lähdin politiikkaan mukaan vuonna 2004 perussuomalaisten ehdokkaana. Nykyään toimin perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtajana Mikkelissä sekä maakuntavaltuutettuna Etelä-Savossa. Muita luottamustoimiani ovat konserni - ja elinvoimajaoston 1 varapuheenjohtaja. Olen ollut kiinnostunut politiikasta ihan pienestä pitäen. Politiikkaan lähdin mukaan sen vuoksi, kun on tullut vaikutelma, että Suomen kansalaiset ovat toisen luokan kansalaisia omassa maassaan. Valtaosa poliitikoista ajaa muualta tulleiden etuja kuten olemme saaneet huomata. Ulkomaalaiset saavat sosiaaliturvaa huomattavasti enemmän kuin kantasuomalaiset, mm ajokorteista lähtien. Ulkomaalaiset saavat myöskin syrjiä suomalaisia mielin määrin ilman pelkoa sanktioista mutta tilanteen ollessa toisin päin saa heti syytteen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Haittamaahanmuutosta on Suomessa tehty pyhä lehmä, josta ei saa puhua negatiiviseen sävyyn. Kotouttamisen ja integroitumisen ongelmista tulisi vaieta mikäli valtamediaan on uskominen, no itse en usko siihen. Suomen ovat rakentaneet sotiemme veteraanit ja pian jäljellä on vain rauniot. Tärkein asia mitä poliitikon täytyy ajaa, on oman kansan hyvinvointi ja sen täytyy mennä kaiken muun edelle.

Videot