Perussuomalaiset, Heinävesi

Taksinkuljettaja

Kuntalaisten asialla!
29-vuotias Pohjois-Karjala Heinävesi

Olen asunut Heinävedellä suurimman osan elämästäni, jo lähes 18-vuotta. Pidän maaseutumaisen kuntamme rauhallisuudesta ja sellaisena haluan sen myös omalta osaltani säilyttää tuleville sukupolville.

Olen ajanut taksia suurimman osan työurastani. Työn kautta olen ollut luonnollisestikin paljon tekemisissä monenlaisten ihmisten ja mielipiteiden kanssa. Kaikkien kanssa on pärjätty!

Yhä useammin kuntalaisten suusta kuulee, että ovat tyytymättömiä nykyiseen kunnalliseen päätöksentekoon, joten tähän on aika saada muutos. Vain äänestämällä oikeaa henkilöä päättäviin elimiin voit vaikuttaa asioihin ja saada myös oman mielipiteesi kuuluviin.

Olen seurannut politiikkaa aktiivisesti noin vuodesta 2012 lähtien.

Olen huolestunut nykyisenkaltaisesta politiikasta jota hallituksemme on tehnyt jo vuosikausia. On aika saada asiaan muutos. Kunta kunnalta otetaan Suomi takaisin itsellemme. Kunnat toimivat kansalaisten äänitorvena ja myöskin lobbareina valtiovallan suuntaan, joten myös kuntavaaleilla on merkitystä!

Sinun ehdokkaasi, SINUN asialla!