Perussuomalaiset, Helsinki

Oikeudenmukaisemman Helsingin puolesta.
52-vuotias Helsinki
Ehdokas on Yrittäjä

Olen perusluonteeltani ratkaisukeskeinen ja rohkean realistinen kokeilija. Otan haasteet vastaan nöyrästi ja etenen vankkumattomasti tavoitetta kohti. Pidän tärkeänä avointa ja vuoropuhelua ylläpitävää johtamiskulttuuria. Kannustan ja edistän tiedolla johtamista kaikessa toiminnassa.

Olen tehnyt pitkän työuran valtionhallinnossa tutkijana, toiminut jonkin aikaa yksityisellä sektorilla liikkeenjohdon konsulttina. Nykyisin työllistän itseni kevytyrittäjänä. Olen mukana tohtorikoulutusohjelmassa. Tutkimusaiheeni liittyy induktiivisiin koneoppimismenetelmiin ja algoritmeihin, tuottavuus- ja tehokkuusmalleihin sekä suurten tietoaineistojen klusterointitekniikoihin, joita voidaan hyödyntää tulevaisuudessa mm. tekoälyn kehittämisessä.

Kannustan ja edistän tiedolla johtamista kaikessa toiminnassa ja erityisesti politiikassa. Ongelmien ratkaiseminen ja kompromissien hakeminen tiedolla johtamisen menetelmin korostuu tulevaisuuden päätöksenteossa ja näin ollen pyrinkin toimissani kannustamaan ammatillisen tiedon kehittämistä ja rohkaisen kaikkia löytämään omat vahvuutensa.

Vuodesta 2014 lähtien olen osallistunut extreme-esteratakilpailuihin. Vapaa-aikani kuluu voimaa, ketteryyttä ja kestävyyttä vaativien urheilulajien parissa.

Ehdokas tavattavissa

13.6.2021 klo 09:00