Perussuomalaiset, Kuopio

Kaupunginvaltuutettu, Varastopäällikkö

Perusarvot kunniaan!
45-vuotias Pohjois-Savo Kuopio

Olen 45 vuotias avoin,sosiaalinen,reilu ja rehti kansanmies keskeltä Kuopiota. Viihdyn ihmisten parissa ja pyrin omalta osaltani saattamaan heiltä kuulemiani epäkohtia ratkaistaviksi. Kaupunginvaltuutetun pesti ja suorat suhteet puolueemme eduskuntarymään on hyvä vaikutuskanava kohdallani.

Synnyin Suonenjoella joulukuussa 1975.

Muutimme sieltä Kuopioon ollessani 10-vuotias,mukana tulivat kaksi pikkusisartani kultainen noutaja sekä vanhempani. Eläinrakkauteni juontaa jo lapsuudesta. Minulla on savolaiset sukujuuret ja ripaus karjalaisuutta. Mummoni oli Karjalan evakkoja. Opiskelin aikoinaan Muuruveden maatalous ja puutarhaoppilaitoksella,jonka jälkeen siirryin rakennusalalle itseoppimisen kautta. Nykyisin työskentelen varastopäällikkönä sähkötekniikan yrityksessä. Kiinnostukseni politiikkaan alkoi reilut 10 vuotta sitten yhteiskunnallisten epäkohtien takia ja isänmaallisena ihmisenä perussuomalaiset olivat luonnollinen valinta. Myös puolueen kansanomaisuus ja arvomaailma viehättivät. Turvallinen elämä ja elinympäristö sekä muut perusarvot ovat minulle tärkeitä. Olen ikuisesti kiitollinen itsenäisen Suomen puolustajille ja rakentajille. Veteraanien perintöä on syytä vaalia jatkuvasti. Himmetä ei muistot koskaan saa!

Kierrän paljon maakunnissa sekä kuuntelen ja keskustelen mielelläni kansalaisten parissa. Vapaa aikanani harrastan historiallisia matkakohteita sekä moottoripyöräilyä. Mökkielämä luonto/luonnossa liikkuminen ja saunominen ovat suuria intohimojani. Myös musiikilla on suuri merkitys elämässäni ja talvisin kannustan Kalpaa. Vuodet politiikassa ovat opettaneet sen että rakentava keskustelukulttuuri ja halu löytää oikea viisas ja paras mahdollinen ratkaisu ovat erityisen tärkeitä.

Lukemalla ei uimaan opi,vetteen sitä on mäntävä!