Perussuomalaiset, Savonlinna

Yrittäjä

Matti Lundenius
Iloitaan asioista, jotka ovat hyvin
54-vuotias Etelä-Savo Savonlinna
Ehdokas on Yrittäjä

Olen 54-vuotias naimisissa oleva perheenisä ja perheyrittäjä Savonlinnasta.

Asun maaseudun rauhassa, omakotitalossa vaimoni, poikani ja viiden labradorinnoutajan kanssa. Olen yrittäjä ja työskentelen perheyrityksissämme yritysjohdollisissa tehtävissä. Yrityksemme työllistävät yhteensä kuusi työntekijää ja työllistämme myös alihankkijoitamme seitsemällä paikkakunnalla. Työ ja luottamustoimet vievät sen verran aikaani, ettei minulla ole ihmeempiä harrastuksia. Viihdyn vapaa-ajalla hyvin kotosalla ja kun asuu maaseudulla omakotitalossa on aina tekemistä. Arvoiltani olen konservatiivinen. Koti, uskonto ja isänmaa on se perusta, jonka päälle Suomea ja suomalaisuutta tulisi kehittää. Mielestäni päätöksenteon keskiössä on pidettävä aina ensin suomalaiset ja Suomi. Kun pidämme Suomen taloudellisesti vahvana, niin meistä on apua myös muille, mutta jos Suomesta tulee heikko ei meistä ole apua kenellekkään, ei edes itselle. Politiikka on parhaimmillaan, kun työskennellään rakentavasti yli puoluerajojen, etsien ja löytäen ratkaisuja yhteisiin asioihin, pidän siitä. Olen innovatiivinen henkilö ja haluan tuoda aina uutta näkökantaa ryhmiin joissa työskentelen.