Perussuomalaiset, Järvenpää

Kommodori evp.

Mikko Taavitsainen
Järvenpään talous kuntoon veroja korottamatta
65-vuotias Uusimaa Järvenpää
Ehdokas on Eläkeläinen

Olen 65-vuotias evp-upseeri ja eläkeläinen. Asun Kinnarin kaupunginosassa vaimoni ja neljän rescue-kissan kanssa. Lapsemme ovat muuttaneet muualle kauan sitten. Tulin valituksi sekä 2012 että 2017 vaaleissa valtuutetuksi. Kärkiteemani on yhdeksän vuoden ajan ollut sama: Terve kuntatalous

Olen täyden virkauran palvellut aktiiviupseeri. Palvelin sotilasurani 20 viimeistä vuotta operatiivisissa tehtävissä. Nuo tehtävät kattoivat monipuolisesti niin sodan ajan toimintojen kuin rauhan ajan toiminnan ja talouden suunnittelua. Viimeinen puolustusvoimien työtehtäväni oli toimia Suomen Lähi-idän sotilasasiamiehenä.

Siirryin eläkkeelle vuonna 2009, jolloin ryhdyin harkitsemaan myös aktiivista osallistumista kunnalliseen päätöksentekoon. Pari vuotta harkittuani valitsin Perussuomalaiset. Eniten tuohon valintaani vaikuttivat Suomen ja suomalaisten edun ensisijaisuutta korostavat perussuomalaiset arvot.

Olen ollut 2012 kuntavaaleista alkaen Järvenpään Perussuomalaisten valtuustoryhmän jäsen. Olen ollut saman ajan myös ryhmäni edustaja kaupunginhallituksessa.

Pidän tärkeänä Järvenpään kehittämistä taloudellisesti ja toiminnallisesti kestävällä tavalla. Silloin kaupunki kykenee suoriutumaan laadukkaasti kaikista keskeisistä palveluistaan sekä ylläpitämään hyvää infrastuktuuria meille kaikille.

Minulla ei ole sellaisia sidonnaisuuksia eikä velvoitteita, jotka voisivat aiheuttaa ongelmia kunnallisissa luottamustehtävissä.