Perussuomalaiset, Kotka

Eduskunta-avustaja, Kuljettaja

Kotka tarvitsee edunvalvojan!
42-vuotias Kymi Kotka

Olen entinen raskaankaluston kuljettaja ja työskentelen nykyään eduskunta-avustajana. Politiikassa olen ollut mukana vuodesta 2012 ja tässä vuosien mittaan harrastus on muuttunut työksi.

Työskentelen nykyään eduskunta-avustajana ja olen sitä aiemmin ajellut erilaisia ajoneuvoja työkseni pakettiautosta - linja-autoon. Ajokorttina on ABECEDE .

Työhistoriasta löytyy myös huoltomies, Kontulan ostoskeskuksessa, pari kertaa varhaislehden jakajana, liikenteenohjausta, järjestyksenvalvontaa ja jne...

Politiikassa en olisi jos perussuomalaisia ei olisi. Mikään muu puolue ei ole sellainen, johon sopisin.

Kotkan perussuomalaisissa kerkesin olla 4 vuotta puheenjohtajana. Olen myös istunut vaalipiirilautakunnassa Mikkelissä 2015, sekä ollut vaalipäällikkönä Kaakkois-Suomessa eduskuntavaaleissa 2015. Parit eurovaalit olen toiminut vaalipäällikkönä, sekä Eerolalle, että Sibakoffille ja tapahtumia olen järjestellyt paljon.

Tällä hetkellä istun kaupunginvaltuustossa, sekä kaupunginhallituksessa.

Olen myös Kotkan perussuomalaisten vaalipäällikkö näissä vaaleissa.

En pidä itse esillä olosta kovinkaan paljoa. Puhun ja esiinnyn kuitenkin tarvittaessa. Teen mielummin taustatyötä ja kannustan puolueen muita edustajia olemaan esillä.

Vapaa-ajalla elelen vihreän emännän kanssa ja veneilen jos aikaa riittää. Työt ja politiikka vievät nykyään suuren osan ajasta.