Perussuomalaiset, Varkaus

YTM, Insinööri

Turvallinen ja viihtyisä Varkaus
56-vuotias Pohjois-Savo Varkaus

Olen syntyperäinen varkautelainen, kristitty ja isänmaallinen mies. Työskentelen IT-asiantuntijana yksityisessä yrityksessä. Harrastan liikuntaa, lukemista, musiikkia ja maanpuolustusta.

Olen syntyperäinen varkautelainen, joka on nähnyt kaupunkimme kehitystä vuodesta 1965 lähtien. Olen kokenut kaupunkimme Ahlström aikaa ja nähnyt teollisuuden murroksen. Olen kokenut omassa elämässäni hyvän lapsuuden ja nuoruuden, seilannut vuosia syvissä vesissä nuoren aikuisen elämää ja selvinnyt voittajana tähän päivään. Päivä kerrallaan on yksi tärkeimmistä opetuksista noiden vaikeiden vuosien jälkeen. Minulla on työelämästä hyviä kokemuksia, kun projektit sujuvat ja työtä on tarjolla. Olen myös kokenut vuosien työttömyyden ja lomautusten aiheuttamia oman arvon tuntoon ja vähävaraisuuteen liittyviä haasteita. Minua on kantanut usko Jumalaan, lähimmäiset ja hyvä yhteys kristilliseen seurakuntaan. Harrastan karatea, taijia ja kehonpainoharjoittelua. Reserviläistoiminta on harrastuksena tullut yhä merkityksellisemmäksi epävarmuuden lisäännyttyä lähellämme. Tykkään liikkua metsässä ja meditoida. Luen maailmankatsomukseeni ja liikuntaan liittyvää kirjallisuutta. Minulle tärkeitä arvoja ovat: vapaus ja vastuu. Vapaus antaa minulle mahdollisuuden valita ja toteuttaa itseäni parhaan kykyni mukaan, ilman että julkinen valta minua rajoittaa. Vastuu on sitä, että kannan vastuun tekojeni seurauksista ja pidän huolen siitä, etten vahingoita toisia (ihmisiä, omaisuutta, luontoa, eläimiä).