Perussuomalaiset, Helsinki

Kaupunginvaltuutettu, HuK

Otetaan Helsinki takaisin!
Helsinki

Helsinkiläinen 80-luvulta. Humanististen tieteiden kandidaatti, kielikouluttaja ja kansanedustajan avustaja. Toimin vuosina 1989-2011 englannin ja espanjan kielen kouluttajana kielikoulutusyrityksessä. Vuodesta 2011 olen ollut eduskunnassa kansanedustajan avustajana.

Olen naimisissa ja kahden lapsen äiti. Harrastuksiini kuuluu kuntosali, pyöräily luonnossa liikkuminen ja lukeminen.

Lähdin aktiivisesti mukaan politiikkaan vuonna 2011. Aloitin kansanedustajan avustajana heti uuden eduskunnan kokoontuessa 2011. Avustajan tehtäviä ovat valtiopäivätoimiin liittyvät valmistelut. Olen ollut mukana valmistelemassa muun muassa lakialoitteita, avustanut kirjallisten kysymysten tekemisessä ja talous- ja lisätalousarvioaloitteiden laatimisessa.

Olen toiminut kuluvan kauden kaupunginvaltuutettuna. Työ kansanedustajan avustajana antoi hyvät valmiudet valtuustossa työskentelyyn. Olen saanut olla paljon suorassa yhteydessä helsinkiläisiin.

Olen ollut Helsingin käräjäoikeuden lautamies vuodesta 2012 lähtien.

Puolustan uskonnon vapautta, sananvapautta ja perinteisiä suomalaisia kristillisiä arvoja sekä suomalaista kansallisvaltiota. Arvostan Suomen kulttuurillisia juuria.

Helsinki tarvitsee suoraselkäisiä ja rohkeita päättäjiä huolehtimaan kaupunkilaisten asioista.