Perussuomalaiset, Kuopio

Myyntipäällikkö, varavaltuutettu

Risto Lappalainen
VERORAHAT ON TARKOITETTU KAUPUNKILAISIA VARTEN!
Pohjois-Savo Kuopio
Ehdokas on Eläkeläinen

OPISKELU,ARMEIJA: Puistokoulu 4 v.,Kuopion Lyseo 6 v. Kauppaopisto 2 v. Kouluaikaiset kesätyöt: Juoksupoika, pakkaaja, varastokirjanpitäjä/tstovirkailija. Armeija: alok.-vänr.,res.:ltn - yliltn,vap.ehtoinen. Maanpuolustus: MPK:n oppilas sekä kouluttaja reservissä ollessani.

TYÖKOKEMUS: Myyntiharj.,somistaja, matkasomistaja, mainonnanhoitaja(näyt.auton kulj.,työmaaneuvoja, messuesittelijä. Tilap.hintatarkasta.,piiriedust.,piiripääll.,aluemyyntipääll.,myyntipääll.,yhteensä 25 v. Lisäksi 30 v:na lentäjä A2+johd.vfr.+kans.välinen radiopuh.liikenne.

45 V:NA SAIRASELÄKKEELLE TÄYDESTÄ VAUHDISTA:

Lisää vapaaehtoista puuhastelua kunnon mukaan: ase/patr.keräilija/asiantuntija/kouluttaja, vartijakouluttaja/vartija/turvamies,turvallisuusexpertti, huumepäivystäjä, rikostukihenkilö, rikossovittelija, NL/Venäjän matkaopas, henkilöstökouluttaja, sot.vetmuseon vetäjä/esittelijä, leipäjonojakelija, srk.vap.ehtoinen, tukihenkilö, savonkielen murremestari, kalliokiipeilijä, laskuvarjohyppääjä, yms. muuta hökellystä voennin mukaan

Jos sinulla on hyviä korjausehdotuksia tai haluat keskustella henkilökohtaisesti, voit soittaa puh.: +358 400 272414, arkisin ma - la klo 09.00 - 20.00. Rohkeasti rimmuuttelemmaan, puhutaan mutkat suoriks´. Toevoo: Risto