Perussuomalaiset, Helsinki

Ensihoitaja

Anna äänesi oikealle!
55-vuotias Helsinki

Olen 55-vuotias kolmen lapsen isä. Avioliitossa naisen kanssa. Minulla on hoitoalan koulutus ja työskentelen ensihoitajana. Harrastuksiani ovat lukeminen, liikunta ja mökkeily.

Politiikassa on tärkeätä on tehdä sellaisia päätöksiä, joilla edistetään tavallisen ihmisen selviämistä arjessa. Se ei vaadi mitään ihmetekoja vaan normaalia kaupunkilaisjärjen käyttöä.

Kaupunkia tulee kehittää kaikkien tarpeisiin ja minulle tärkeätä on yksilönvapaus ja sen tulee heijastua päätöksiin.

Liikenneinfra tulee rakentaa kaikkien tarpeisiin. Jollekin on tärkeää saada liikkua omalla autolla, toinen valitsee polkupyörän ja kolmas joukkoliikenteen. Kaupunkibulevardit toteutuessaan tuhoaisivat toimivan liikennejärjestelyn. Sujuvaliikenteiset valtaväylät vähentävät liikennettä asuntokaduilta ja kuka haluasi asua vilkasliikenteisen ajoväylän varrella? Ei juuri kukaan.

Kaupungin varoja on käytettävä helsinkiläisten hyväksi. On syytä pyrkiä välttämään toimettomien palvelunkäyttäjien tietoista lisäämistä.

Kaupungin hyvinvointi on turvattava yrityksien mahdollisuuksilla toimia eri puolilla Helsinkiä. Keskustaa ei saa sulkea keinotekoisilla liikenteen hidastusjärjestelyillä. Vireä kaupunki takaa vireän yrityselämän.

Kaupungin ollessa elävä, se samalla estää jengiytymistä ja turvattomuuden lisääntymistä.

Kaupungin tehtäviin ei kuulu rakentaa liikenteen valvontakameroita, turvallisuutta rakennetaan ihan muilla keinoilla kaduillamme.

Helsinkiläisille luonto on tärkeä. Keskuspuiston nakertaminen pala palalta, nurkka nurkalta tulee estää.

Malmin lentotoiminta tulee turvata, jokaisella eurooppalaisella pääkaupungilla on oltava oma lentokenttänsä!