Perussuomalaiset, Turku

Yo-merkonomi, vammaistukihenkilö

Sanna Paasikivi
Tosiasioiden puolella, tavallisen ihmisen puolesta
53-vuotias Varsinais-Suomi Turku

Vahvaluonteinen ja valoisasti elämään suhtautuva perussuomalainen nainen ehdolla valtuustoon. Aika on ankara Suomen vanhimmassa kaupungissa ja siksi päätöksiin tarvitaan perussuomalaista juurevaa otetta, tuoreita ideoita ja uusia kasvoja. Kaikki kykyni ovat käytettävissäsi.

Olen 53-vuotias neljännesvuosisadan Turussa asunut perussuomalaisaktiivi. Perheeseeni kuuluvat kolme aikuista lasta, aviomies ja rescue-kissa. Kaksi rakkaista lapsistani on vammaisia. Kotini on Hepokullassa.

Työskentelen kehitysvammaisten nuorten tukihenkilönä ja toimin kehitysvammaisten edunvalvontajärjestön hallituksessa. Koulutus-ja työhistoriaani kuuluu myös kaupallinen yo-merkonomin tutkinto ja työsarkaa vientikaupan parissa. Takana on lisäksi vuosia omien erityislasteni omaishoitajana.

Perussuomalainen olen ollut vuodesta 2014. Olin eduskuntavaaliehdokkaana vuonna 2019 ja sain yllätyksekseni eniten ääniä turkulaisista perussuomalaisista naisehdokkaista. Keväällä 2020 tulin valituksi Turun Osuuskaupan edustajistoon. Kirjoitan aktiivisesti sosiaaliseen mediaan ja mielipideosastoille.

Olen huolehtiva, ahkera ja yhteistyökykyinen.

Kuntavaaliehdokkaana vastustan tuhlailua ja piittaamattomuutta. Kannatan kohtuullisuutta ja arjen hyvinvoinnin nostamista keskiöön; laadukkaat palvelut turkulaisille järjestyvät järkeistämällä ja priorisoimalla. Turku on 194 016 ihmisen koti, ei epärealististen hankkeiden näytösareena.

Turhat, kalliit rakennushankkeet on hyllytettävä ja hintavat monikulttuurisuusprojektit unohdettava; Turun velkataakka on mittava. Tarvitsemme tehokasta terveydenhuoltoa ja hyvää hoitoa vanhusväestölle, turvallisia asuinalueita perheille ja kannustavan ympäristön yrittäjille. Liikennettä tulee kehittää ilman hintavaa raitiotietä.