Perussuomalaiset, Joensuu

Poliisi, Vanhempi konstaapeli

Turvallisen ja paremman Joensuun puolesta
51-vuotias Pohjois-Karjala Joensuu

Olen joensuulainen 51-vuotias perheenisä ja poliisimies. Haluan kuntapolitiikassa vaikuttaa ihmisille ja yrityksille paremman ja turvallisen Joensuun puolesta. Vain korostuneella suomalaisten ihmisten ja yritysten edunvalvonnalla voimme pitää Suomen pyörät pyörimässä.

Olen syntyperäinen joensuulainen.

Olen työskennellyt Joensuussa poliisina 27 vuotta. Työalueeni on koko Pohjois-Karjala ja virkapaikkani on Joensuun poliisiasemalla.

Virkamiestaustani kautta Suomen valtion ja Pohjois-Karjalan ihmisten asioiden hoito, sekä edunvalvonta ovat minulle erittäin tuttuja ja tärkeitä asioita. Voin sanoa, että ne ovat minulle "sydämen asia".

Työni kautta olen seurannut ihmisten lisääntyvää eriarvoistumista ja yhteiskunnan peruspalveluiden huononemista. Tämä negatiivinen kehitys on johtanut varsinkin "huonompiosaisten" ihmisten elämän kurjistumiseen. Tämä kehityssuunta täytyy saada pikaisesti pysähtymään ja käännettyä parempaan suuntaan.

Ydintehtäviin, eli peruspalveluiden tuottamiseen ja turvalliseen elinympäristöön täytyy päätöksenteossa kiinnittää erityistä huomiota. Mielenterveyspalveluiden kehittämiseen ja vanhusten syrjäytymisen estämiseen täytyy panostaa nykyistä enemmän.

Joensuun talous täytyy saada kuntoon ja voitolliseksi. Hyvä taloustilanne luo joensuulaisille hyvinvointia.

Joensuun hankinnoissa täytyy ensisijaisesti käyttää joensuulaisia tuotteita, yrittäjiä ja paikallista työtä. Näin raha pysyy paikkakunnalla ja edesauttaa alueellista kehitystä.

Pyrin aina tekemään asiat mahdollisimman hyvin. Mottoni onkin: "Jos työ on tekemisen arvoista, se on myös sen arvoista että se tehdään mahdollisimman hyvin".

Äänestä muutosta - Joensuun ja Suomen hyväksi.

Joensuun Perussuomalaisten hallituksen jäsen,

-Timo Vornanen-