Perussuomalaiset, Lohja

Logistiikkatyöntekijä, yo/tt mekaanikko

Tomi Flinck
Päätöstenteossa terävin kärki on tietysti järki.
47-vuotias Uusimaa Lohja

Asun Voudinpuistossa avovaimon ja kahden itämaisen kissan kanssa. Olen 47-vuotias ylioppilas ja tietotekniikan mekaanikko. Työskentelen logistiikkatyöntekijänä.

Synnyin Lohjalla Rantakantilla ja olen asustellut koko ikäni Lohjan alueella, Ojamo-Muijala välillä. Nykyisin asun Voudinpuistossa, laaksomaisella rinnealueella mahtavan järven ja upean harjun välissä.

Harrastuksia ovat Saabismi ja itämaiset kissakaverit, Cosimo ja Macchiato. Kesällä veneily ja harjulla liikkuminen ovat tervetullutta vastapainoa päivän politiikkaan.

Koulunkäynnin aloitin Ojamon ala-asteella, josta opintie jatkui Anttilan yläasteelle. Lukion jälkeen päädyin Harjun ammattioppilaitokseen tietotekniikan mekaanikon Yo-linjalle.

Politiikasta kiinnostuin huomatessani Perussuomalaisten tekevän, totutusta poikkeavaa, arkijärkevää politiikkaa, ilman änkyräpuolueisiin verkostoitunutta hyvävelikerhoa. Jäsenkirje oli täytettynä jo kauan ennen the Jytkyä, mutta silloin kynnys liittyä puolueeseen oli vielä liian kova. Nyt asia harmittaa ja naurattaa. Paikallisesti olen toiminut varajäsenenä Ympäristö- ja Rakennuslautakunnassa, Lohjan Vuokra-asuntojen hallituksessa ja nyt olen Palvelutuotantolautakunnassa.

Mielestäni moraaliposeerausta ja hyvesignalointia ei pidä harjoittaa yhteisillä varoilla. Yhteisten varojen käytössä terävin kärki on järki. Ideologinen yksisilmäisyys tai periaatteissa roikkuminen viimeiseen asti, eivät auta kuntalaisten kannalta järkevien päätösten teossa. Tämä on nähty, nähdään ja valitettavasti edelleen tullaan näkemään. Tämän asian korjaamiseksi olen ehdolla kuntavaalissa.