Perussuomalaiset, Vantaa

Yhteiskuntatieteiden maisteri

Iskukykyisempää Vantaata rakentamassa!
35-vuotias Uusimaa Vantaa

Olen 35-vuotias vantaalainen yhteiskuntatieteiden maisteri. Opiskelin valtio-oppia kansainvälisin painotuksin, mistä tieni vei työskentelemään Suomen ulkomaanedustustoissa Malesiassa ja Kiinassa. Suomeen on hienoa palata ja siksi haluan olla mukana kehittämässä kotikaupunkiani.

Kansainvälisen kokemuksen kautta kotiseudun merkitys ja arvo ovat kirkastuneet minulle aivan uudella tavalla. Suomeen palattuani olenkin nyt jo muutaman vuoden nauttinut täysillä kaikesta siitä mitä ulkomailla ei ole – kaikesta suomalaisesta. Olen ehdolla kunnallisvaaleissa edustaakseni kansainvälisyyttä edistävää ja suomalaista kulttuuria vaalivaa näkökulmaa kaupungin kehittämisessä.

Liityin perussuomalaisiin ennen vuoden 2019 eduskuntavaaleja. Vuosia aiemmin olen toiminut aktiivisesti vihreissä ympäristöongelmien alettua vakavasti huolettaa minua. Vihreiden hyödyllinen rooli ympäristöasioiden esille tuojana on kuitenkin vähä vähältä korvautunut punavihreällä vähemmistöpopulismilla, monikulttuurisuus-ideologialla ja globalismilla, joita esiintyy myös kaikissa muissa puolueissa, paitsi perussuomalaisissa.

Perussuomalaisiin kotiutuminen on ollut itselleni helpotus ja puolueen edelleen kehittyessä toivon yhä useamman keskiluokkaisesti ajattelevan löytävän arvoa siitä, että puolue antaa äänen kansanosille, joiden huolet entiset valtapuolueet ovat pitkään sivuuttaneet.

Harrastan salilla käyntiä ja seuraava urheiluun liittyvä tavoitteeni on päästä maaliin asti maratonilla. Olen myös pakon edessä oppinut pitämään remontoinnista. Näkee siinä ainakin kättensä jäljen:)