Perussuomalaiset, Seinäjoki

Veronmaksajien rahat,käytettävä Suomessa
61-vuotias Etelä-Pohjanmaa Seinäjoki
Ehdokas on Eläkeläinen

Olen työelämästä,jäänyt syrjään ikärasismin takia,pitkää kokemusta,ei arvostettu,yhdessäkään firmassa,jossa kävin töitä kysymässä,päinvastoin kokemus oli haitaksi.

Olen osa aika eläkkeellä ja ansiosidonnaisella,koska Korona tiputti loputkin mahdollisuudet työelämään.Olen kiinnostunut kaupunkini asioista,ja tunnen kaupungin hyvin,aivan 60 luvun alusta asti.

Harrastan myös sukututkimusta,ja Seinäjoen menneisyys hyvin tiedossa,lähes talojen tarkkuudella.Raviurheilu lähellä sydäntä,ja tulevat Kuninkuusravit,toivotaan että ajetaan nyt yleisön kanssa.Perussuomalaisiamme istuu liian vähän valtuustossa ja kaupunginhallituksessa,tähän olisi saatava muutos.Meitä lähdetään liikaa vihertämään kuten Helsingissä jossa tälle piipitykselle tulee,vielä luu vetävän käteen.Toimin entisen pitkän työuran jälkeen kaupungin terveyskeskuksessa,ja sain sielläkin muutaman asian kuntoon.Sen jälkeen puistopuolella .Joten kaupungin töihin on tullut myös otetta ja tuntumaa.Eläkeläisten asiat ovat lähellä sydäntä,ja keskustan asioiden ja palvelujen ja aseman seudun kehitys,olisi mielestäni nyt hyvin tärkeää,ettei käy kuin muissa suuremmissakin kaupungeissa,että keskusta sammuu olemasta.