Perussuomalaiset, Seinäjoki

Maalaisjärki käyttöön.
70-vuotias Etelä-Pohjanmaa Seinäjoki
Ehdokas on Eläkeläinen

Olen 70v eläkeläinen. Arvoltani olen Lentokapteeni.

Työskentelin ilmailualalla eri hallinnollisissa tehtävissä yli 40v. Viimeiseksi toimin Seinäjoen lentoseman päällikkönä ja Rengoharjusäätiön asiamiehenä 14v, jäin eläkeelle v2013.

Ilmailun lisäksi harrastuksiini kuuluu veneily ja talvikautena avantouinti.

Minulla on yksi tytär ja 3 lastenlasta. Nykyisin asun avovaimoni kanssa yhteisessä kodissamme Ilmarisenkadulla.

Lähellä sydäntäni on Seinäjoen seudun pitäminen kilpailukykyisenä ja houkuttelevana uusille yrityksille. Tässä mielestäni onkin onnistettu , mutta kyky tulee säilyttää. Nuoriso työ, johon olen saanut osallistua Lakeuden Rotary klubin projektissa, on tärkeää. Vanhuksia ja eläkeläisiä on myös kuultava herkällä korvalla tietääksemme heidän toiveensa ja ongelmansa.

Ilmaston muutoksesta, johon olen työnikin takia joutunut tutustumaan, on mielestäni tullut poliittinen pelotteluväline, jolla saadaan ihmiset panikoitumaan, siitä on annettava oikeaa ja totuudenmukaista tietoa, ettemme tee sellaisia päätöksiä joita joutuisimme myöhemmin katumaan.

Elävä ja vauras Seinäjoen seutu on meidän kaikkien eduksi.