Perussuomalaiset, Kajaani

Tervettä maalaisjärkeä valtuustoon
49-vuotias Kainuu Kajaani
Ehdokas on Yrittäjä

Olen kajaanilainen kaupunkikeskusta-alueen yrittäjä ja parturi-kampaaja. Haluan olla mukana vaikuttamassa yhteiskuntaamme liittyvissä asioissa.

Olen kajaanilainen parturi-kampaaja ja yrittäjä. Yrittäjyyteni alkoi v.1999. Olen ollut yrityksessäni useamman kerran myös työnantajan roolissa.

Minulla on kaksi lasta (poika 23-v. ja tyttö 7-v.), puoliso ja Leo-koira.

Harrastuksiini kuuluu mm. politiikka, kuntosali, metsästys, kalastus, retkiveneily, patikointi ja lukeminen.

Luonteeltani olen harkitseva ja lehmänhermoinen. Uskallan ottaa esille vaikeitakin asioita ja puhun asioista niiden omilla nimillä. Joskus pulssini kyllä nousee. Nykyisen hallituksen holtiton rahankäyttö kasvattaa Suomen velkataakan kestämättömäksi. Meidän lapsemme joutuvat ahtaalle niitä maksaessaan.

Suomen ja Kajaanin ilmastopolitiikan täytyy olla realistista. Turve- ja maataloustuottajia pitää mieluummin tukea, eikä lyödä kapuloita rattaisiin. Suomen päästöt ovat merkityksettömiä maailman mittakaavassa.

Susi kuuluu Suomen luontoon. Ei kuitenkaan pihoihin. Populaation koko täytyy olla sopiva, jotta metsissä oleva ravinto riittää pitämään suden villieläimenä.

Kannatan työperäistä maahanmuuttoa, jossa sosiaaliturva ei joudu paikkaamaan työntekijän tulovajetta.

Kannatan avointa ja rehellistä yhteistyötä yli puoluerajojen.