Perussuomalaiset, Pori

Sosiaaliohjaaja, Sosionomi (AMK)

Kädet omissa taskuissa!
37-vuotias Satakunta Pori

Olen kahden ihanan tytön isä! Työpaikkani on Porin lastensuojelussa, jossa työskentelen pääosin nuorten kanssa. Vapaa-aika kuluu isäillen, kalastaen ja liikuntaa harrastaen. Olen ensimmäisen kauden kaupunginvaltuutettu ja haen jatkokautta.

Poliittinen arvomaailmani pohjautuu pitkälti omaan elämääni. Porin taloudellinen tilanne on ollut jo pitkään heikko ja näin ollen tuonut turvattomuutta lapsiperheille. Tämä on osaltaan näkynyt mielestäni syntyvyysluvuissa. Yhteiskunnan tulee tukea lapsiamme ja antaa heille mahdollisimman hyvät eväät elämään. Kun lapset ja lapsiperheet voivat hyvin, pyörii raha myös Porissa. Kun rahaa on Porissa, saamme pidettyä mahdollisimman hyvin myös ikäihmisten palveluista huolta. Kaikki voittavat ja ennen kaikkea ihmisillä on hyvä olla.

Omasta mielestäni tavoitteisiin on mahdollista päästä matalalla verotuksella ja elinvoimaan satsaamalla. Pori ei voi hassata rahaa maahanmuuttoon lieveilmiöineen, eikä lähteä älyttömiin hankkeisiin mukaan. Nämä vievät verovaroja ja korottavat verotusta. Palvelut tulee olla kohdennetut ja elinvoima hakea tulevaisuuden hankkeista. Nyrkkiä on välillä lyötävä pöytään ja puhuttava suoraan. Muuten ei mikään muutu.

Perussuomalaisilla on Porissa loistava ehdokaslista. Ajattelen niin, että vaaleissa on tärkeintä äänestää ja että äänestää persua. Vain niin voi Poria muuttaa!