Perussuomalaiset, Pori

Myynti-insinööri, Energia-alan asiantuntija

Oikeudenmukaisesti, rohkeasti ja eteenpäin
41-vuotias Satakunta Pori

Olen 41-vuotias myynti-insinööri ja energia-alan asiantuntija. Perheeseeni kuuluu yrittäjä-vaimon ja kahden lapsen lisäksi kissa ja koira. Toimin useissa luottamustoimissa edunvalvonnan ja kunnallisen päätöksenteon parissa.

Politiikassa ja perussuomalaisissa olen vaikuttanut jo suhteellisen pitkään. Mukaan lähdin vuonna 2010, jolloin muutaman muun innokkaan kanssa perustimme Satakunnan perussuomalaiset nuoret ry:n, jonka hallituksessa toimin aina siihen saakka kunnes tulin yli-ikäiseksi.

Nuorten toiminnasta sain kipinän poliittiseen vaikuttamiseen ja sen jälkeen olenkin toiminut useissa luottamustoimissa, mm. ammattiliittoni hallituksessa, jossa vaikutan nykyisin varapuheenjohtajana.

Viime kunnallisvaaleissa sain paikan varavaltuutettuna, ja sitä kautta myös useita luottamustoimia. Nyt, kun kunnallispolitiikkaa on nähnyt myös sisältäpäin, on kipinä vain kasvanut. Kuntamme päätöksenteossa on suunta hukassa ja haluan osaltani olla kääntämässä laivaa oikeaan suuntaan.

Poliitikkona koen olevani harkitseva ja määrätietoinen. En anna tunteen johdattaa päätöksentekoani, vaan pyrin perustamaan päätökseni aina parhaaseen saatavilla olevaan tietoon. Olen yhteistyökykyinen ja nopea verkostoitumaan, mutta uskallan olla asioista myös eri mieltä silloin, kun tilanne sitä vaatii.

Vapaa-ajallani harrastan jalkapalloa, suunnistusta ja golfia. Luen paljon, ja vaimoni kauhistukseksi myös keräilen kirjallisuutta.