Perussuomalaiset, Tampere

Matkailupalvelujen tuottaja, Tampereen Perussuomalaisten puheenjohtaja

Maalaisjärkeä päätöksentekoon
27-vuotias Pirkanmaa Tampere

Olen 27-vuotias matkailupalvelujen tuottaja ja Tampereen Perussuomalaisten puheenjohtaja. Asun Tammelassa avovaimoni ja kahden rescuekoiran kanssa. Tampere on ollut kotikaupunkini yksivuotiaasta lähtien ja Perussuomalaiset poliittinen kotini viimeiset viisi vuotta.

Olen töiden ja opintojen perässä asunut Helsingissä ja Espanjassa, nähden mihin epäonnistunut maahanmuuttopolitiikka voi johtaa. Haluan, että tähän huolestuttavaan kehitykseen puututaan ajoissa. Tampereelle ei saa muodostua yhtäkään maahanmuuttajalähiötä.

Tampereella on käynnissä ennennäkemätön laajennusbuumi. Tästä huolimatta väestönkasvu muodostuu pääosin muualta Suomesta suuntautuvasta muuttoliikkeestä ja maahanmuutosta. Yli puolet kaupungin väestöstä koostuu yhden hengen talouksista ja tämä näkyy myös kaavoituksessa. Tampere menettää hyvätuloiset lapsiperheet kehyskuntiin, joilla on tarjota paremmat palvelut ja tontit perheille. Perheen perustamista on tuettava ja tarjottava kehyskuntien mukaiset edellytykset lapsiperheille myös täällä Tampereella.

Välttämättömät peruspalvelut on turvattava ja ylimitoitetuista hankkeista luovuttava. Laitetaan ensisijaisesti nykyisten asukkaiden asiat kuntoon. Varmistetaan sujuvan ja viihtyisän arjen toteutuminen jokaiselle tamperelaiselle, asuinpaikasta riippumatta. Pidetään keskusta siistinä, lähiöt elinvoimaisina ja koko kaupungin kattavat liikenneyhteydet toiminnassa.

Tamperelaiset ansaitsevat turvallisen kotikaupungin. Maahanmuuton ja päihteiden väärinkäytön aiheuttamat lieveilmiöt kärjistyvät niin keskustassa kuin lähiöissä. Panostetaan kokonaisvaltaiseen turvallisuustilanteen parantamiseen koko kaupungissa.

Perheet ovat tulevaisuus. Turvataan peruspalvelut ja taataan turvallinen arki jokaiselle tamperelaiselle.

Ehdokas tavattavissa

26.5.2021 klo 09:00