Perussuomalaiset, Lappeenranta

Terämies, asettaja

LUPAUKSET EI AUTA VAAN TEOT
53-vuotias Kymi Lappeenranta

Nuorella iällä lappeenrantalaistunut työmies. Kolmen tyttären isä, joka pyrkii löytämään pieniinkin ongelmiin yksinkertaiset ratkaisut.

Olen 52-vuotias kuntavaaliehdokas Hakalista. Saatan vaikuttaa jurolta perussuomalaiselta mieheltä, mutta pohjimmiltani olen hyvin lupsakka ja sosiaalinen Perussuomalainen.

Kuntatason politiikassa olen ollut mukana jo lähes 10 vuotta, joista joka ikisen olen viettänyt Perussuomalaisten riveissä. Perussuomalaisten toiminnassa minua viehättää toimintaperiaatteet, joissa kunnioitetaan perinteisiä arvoja nykypäivän muutoksiin soveltaen.

Kolmen temperamenttisen nuoren aikuisen (20-, 26- ja 32-vuotiaat) isänä saan paljon rakentavaa kritiikkiä konservatiivisista mielipiteistäni, mikä onkin avartanut maailmankatsomustani huomattavasti. Tyttäreni ovat tuoneet elämääni paljon järkeviä mielipiteitä, joita yritän hyödyntää myös poliittisissa toimissani. Uskonkin, että pystyn hyödyntämään omia kokemuksiani Lappeenrannan kehittämisessä, jotta jokainen ikäryhmä pystytään ottamaan huomioon.

Vapaa-ajalla vietän paljon aikaa luonnon helmassa. Mielipuuhani on kalastaminen, joka on minulle parasta mielen terapiaa. Suomalaisen luonnon kauneus ja Saimaan upeat rikkaudet ovat suojelemisen arvoisia. Koko elämäni ajan olen enemmän tai vähemmän ollut mukana ravimaailmassa. Hevosurheilu onkin minulle yksi rakkaimpia intohimoja ja olen vahvasti sitä mieltä, että Lappeenrannan ravitoimintaa on parannettava, jotta se pärjää kansallisessa kilpailussa.

Luodaan yhdessä parempi Lappeenranta!