Perussuomalaiset, Pori

Opettaja, Sähkö- ja automaatiotekniikan insinööri

Arkijärkeä päätöksentekoon!
47-vuotias Satakunta Pori

Olen 47-vuotias Porissa syntynyt perheenisä Meri-Porista. Tavoittelen kolmatta kautta Porin valtuustoon. Kokemus ja osaaminen riittää mihin tahansa luottamustehtävään.

Olen Porilainen kolmen kouluikäisen lapsen isä, avioliitossa.

Olen työskennellyt lukuisissa erilaisissa työtehtävissä elämäni aikana. Kesätöissä noin 15-vuotiaasta ensin varastotyöntekijänä ja trukkikuskina Porin oluttehtaalla ja myöhemmin sähköasennustöissä eri työnantajilla. Insinööriksi valmistumisen jälkeen työskentelin projekti-insinöörinä erilaisissa automaatiojärjestelmiin liittyvissä suunnittelu- ja käyttöönottotöissä.

Viimeiset vuodet olen toiminut ammattikoulun opettajana.

Vaikuttaminen yhteisiin asioihin on minua kiinnostanut aina. Lähdin ehdokkaaksi vuoden 2012 kunnallisvaaleissa ja pääsin heti läpi kaupunginvaltuutetuksi. Edellisellä valtuustokaudella olin mm. kaupunginhallituksessa Laura Huhtasaaren noustua eduskuntaan. Päättyvällä nelivuotiskaudella olen toiminut puheenjohtajana sekä elinvoima- ja ympäristölautakunnassa että Porin Satama Oy:n hallituksessa.

Olen vastustanut koulujen lopettamisia ja mm. vanhusten pikaista siirtämistä Liinaharjan vanhainkodista vastaanottokeskuksen tieltä. Lisäksi olen tehnyt aloitteita ja pyrkinyt vaikuttamaan elinvoimaisuuden lisäämiseen. Kukaan ei yksin sanele kuntapolitiikassa mitään mutta vaikuttamaan kyllä pystyy. Porissa puolueiden voimasuhteet eivät vielä ole kuitenkaan antaneet perussuomalaisille suurta valtaa. Mutta uskon että tämä on muuttumassa!

Työltä ja luottamustehtäviltä jäävä vapaa-aika kuluu paljolti perheen askareiden parissa. Harrastuksena on myös kitaransoitto sekä veneily.