Perussuomalaiset, Kerava

Toimittaja, runoilija

Peruskeravalainen peruskeravalaisten puolesta
46-vuotias Uusimaa Kerava

Olen ajatuksiltani ja ideologisesti peruspersu, puolueen jäsen vuodesta 2014, isänmaallinen evakon tytär, jolle suomalaisuus ja suomalainen kulttuuri ovat sydämen asia. Keravalainen vuodesta 1980, josta poissa vajaat pari vuotta opiskelun ja maailmanmatkailun takia.

Olen introvertti ja hiljainen pohdiskelija, ajattelija ja pitkän linjan kirjoittaja, toimittaja ja runoilija. Kirjoitusteni kautta olen analysoinut ja tutkiskellut maailmaa ja sen ilmiöitä jo vuosikymmeniä, mutta tässä viimeisen kuluneen vuosikymmenen aikana, olen tullut erittäin huolestuneeksi. Sekä täällä meillä Suomessa, ihan myös meillä Keravalla ja laajemmin maailmalla valtaavat sijaa pseudotieteet ja hulluudet, vastakkainasettelut, leimakirveet ja erilaisten poliittisten näkemysten omaavien demonisointi ja vihollislinjojen luominen. Jos kaikki olisivat samaa mieltä kaikesta, emme tarvitsisi politiikkaakaan. On tervettä kyseenalaistaa ja kritisoida asioita. Vaikka joku asia olisi aina tehty jollakin tietyllä tavalla, se ei tarkoita ko. tavan olevan paras, vaan ainoastaan totuttu. Oma missioni on tuoda esiin epäkohtia ja yrittää rakentaa rakentavaa keskustelua. Muunsukupuolisten käymälöitä tärkeämpää minulle on hyvinvoinnin turvaaminen suomalaisille ja kaikista köyhimpien ja heikoimpien suomalaisten ja keravalaisten huolien huomioiminen. Kun koko maailma muuttuu ja mullistuu ja elämme tällä hetkellä täysin ennenkokemattomassa tilanteessa, on entistä tärkeämpää pitää kiinni omista juurista, arvoista, perinteestä ja turvallisuudesta. Keravallekin on rantautunut maahanmuuton mukana sen ikäviä lieveilmiöitä kuten rikollisuutta ja yleistä levottomuutta. Toiset puolueet yrittävät ratkoa ongelmaa jatkamalla samaa rataa, PS haluaa puuttua ongelman juurisyyhyn.