Perussuomalaiset, Kerava

Ei verovapaamatkustajia Keravalle
Uusimaa Kerava
Ehdokas on Eläkeläinen

Olen keravalainen vuodesta 1999. Juuret ovat Itä-Suomesta ja Laatokan Karjalasta. Eläkkeellä oikeustieteen töistä (Helsingin yliopisto) olen ollut 2010 alkaen. Kaupunginvaltuutettuna olen vuodesta 2013. Olin varakansanedustaja 2011-2015 ja puolueemme eduskuntaryhmän oikeudellinen asiantuntija 2011-2013. Naimisissa; vaimoni Lahja Havansi hänkin Keravan valtuustossa 2013 alkaen. Lapsia kolme ja lapsenlapsia neljä. Harrastukseni politiikan lisäksi ovat: metsätyöt, shakki (mestaritaso), tennis (tunaritaso) , penkkiurheilu, kieliopinnot ja vapaaehtoinen kansalaistoiminta. Vapaaehtoistyötä teen Killan koulun lukuvaarina (2016 alkaen, nyt pakollisella koronatauolla) ja vanhustyössä sekä suomen kielen opettajana ulkomaalaisille (koronatauko tässäkin). Olen aktiivi Kerava60+-seniorikerhossa ja kerhon facebook-sivuilla ("Torstai-Erkki"). Elinikäinen harrastus on ollut kirjojen kirjoittaminen: lukuisia oikeustieteellisiä kirjoja, yksi shakkikirja ja yksi romaani ("Kaunis kaupan kassa", 2018). Olen Keravan ev.lut. seurakunnan jäsen ja perinteisten arvojen kunnioittaja. Olen Keravan Karjalaseuran jäsen ja karjalaisten perinteiden kunnioittaja.