Perussuomalaiset, Kemi

Tradenomi

Kuntalaisten puolesta maalaisjärjellä ajatellen
49-vuotias Lappi Kemi

Politiikan saralla olen untuvikko, mutta valmis oppimaan kuitenkin pitäen koko ajan kuntalaisten edun ykkössijalla. Päätökseeni lähteä ehdokkaaksi vaikutti merkittävästi vallassa olevan hallituksen toiminta. Päätin, että nyt on aika yrittää vaikuttaa eikä pelkkä voivottelu enää auta.

Olen 49-vuotias Kemissä yksin asuva mies.

Olen viettänyt lapsuuteni Kemissä, jonka jälkeen opiskelu vei Ouluun sekä myöhemmin yrittäjäksi Tornioon. Torniossa suoritin tradenomitutkinnon, jonka jälkeen muutin Ouluun töiden perässä. Työskentelin Oulussa IT-alalla melkein 20 vuotta erilaisissa asiantuntija- ja johdon tehtävissä. Lapseni ovat jo aikuisia. Minulla on 23-vuotias poika sekä 24-vuotias tytär. Lapseni asuvat Oulussa.

Reilu vuosi sitten irtisanoin itseni työstäni ja tarkoitus oli lähteä kiertämään maailmaa, mutta korona esti nämä aikeet. Olen siitä asti odottanu,t että koronatilanne helpottaisi ja pääsisin toteuttamaan unelmani ja kiertämään maailmaa. Mutta kuinkas kävikään...

Nyt olen asunut Kemissä koko korona-ajan ja nauttinut vapaa-ajasta yli vuoden. Aika tylsää alkaa jo olemaan, jonka johdosta ajattelin hypätä tuntemattomaan ja kokeilla minkälainen on kuntapoliitikon arki.

Toki sillä erotuksella, että minä tulen menemään kuntalaisten asiat edellä ja politiikka tulee vasta perässä :)

Lisään tähän linkin LinkedIn profiiliin, jos jotakin sattuu kiinnostamaan mitä olen aikaisemmin touhunnut :)

LinkedIn profiili

LinkedIn Erkki Järvelä