Perussuomalaiset, Vantaa

Turvallisuusvalvoja, Työsuojeluvaltuutettu

Turvallisen Vantaan asialla
47-vuotias Uusimaa Vantaa

Olen 47-vuotias turvallisuusvalvoja ja työskentelen logistiikka- ja turvallisuusalalla. Olen asunut Vantaalla koko ikäni, nykyinen koti on Kivistössä. Liikunnan ja kamppailu-urheilun ystävä. Aktiivireserviläinen maanpuolustuksessa.

Terveys, turvallisuus ja liikunta ovat minulle tärkeitä asioita.

Työhistoriani ohella olen pitkään ollut mukana urheilun parissa lajina nyrkkeily, jossa myös kilpailin hieman nuorempana. Urheilu-urani ohella olin myös mukana avustamassa ja kannustamassa nuorten nyrkkeilijöiden otteita kilpailuissa. Sain myös kunnian olla lasteni mukana jalkapalloharrastuksessa. Huomasin, kuinka tärkeää on, että lapsilla ja nuorilla on harrastus mistä he saavat onnistumisen elämyksiä.

Pääsin iskemään nyrkkeilyn SM-tittelistä v. 2002. Hopeaa jäi käteen yhtä kokemusta rikkaampana.

Liikunnan harrastus on tärkeää terveyden ja hyvinvoinnin kannalta. Se myös ehkäisee syrjäytymistä, joten pidän tärkeänä, että Vantaalla pidetään huolta yhteisistä liikuntapaikoista ja annetaan kaikille mahdollisuus harrastaa.

Olen mukana vapaaehtoisessa maanpuolustus- ja kokonaisturvallisuuteen liittyvässä toiminnassa, joka tukee kansalaisten valmiutta toimia normaali- ja poikkeusoloissa.

Omalla toiminnallani ja esimerkilläni haluan varmistaa, että Vantaa on turvallinen kaupunki asua.

Kouluissa tapahtuvaan väkivaltaan on puututtava heti.

Kivistö tulee lähiaikoina kasvamaan, yksityisautoilua ei saa unohtaa ja jättää parkkipaikkoja rakentamatta. Tällä hetkellä parkkipaikat ovat suurelta osin käytössä ja ongelmia on ilmaantunut.