Perussuomalaiset, Pirkkala

Parempi Pirkkala yhdessä!
38-vuotias Pirkanmaa Pirkkala
Ehdokas on Yrittäjä

Olen tilitoimistoyrittäjä ja suurperheen isä. Perheeseeni kuuluu vaimo, 6 lasta ja 2 koiraa. Koulutukseltani olen tradenomi/ylempi AMK. Luonteeltani olen rauhallinen, reilu, sopeutuvainen sekä erilaisten ihmisten kanssa toimeentuleva. Harrastuksiini kuuluu penkkiurheilu sekä lukeminen.

Olen 38-vuotias Perussuomalaisen puolueen jäsen Pirkkalasta ja minut valittiin Perussuomalaisten ehdokkaana Pirkkalan kunnanvaltuustoon kaudelle 2013-2017, jolloin toimin myös valtuustoryhmämme puheenjohtajana 2016-2017. Kaudelle 2017-2020 minut valittiin henkilökohtaisen äänimäärän noususta huolimatta varavaltuutetuksi. Poliittinen vaikuttaminen on jatkunut mm. puolueen piirin puheenjohtajana ja puoluehallituksen jäsenenä. Vuodesta 2019 saakka olen myös toiminut ryhmämme edustajana Pirkkalan kunnanhallituksessa ja näihin kuntavaaleihin minut valittiin puolueemme pormestariehdokkaaksi Pirkkalassa.

Koulutukseltani olen tradenomi/ylempi AMK. Tämän lisäksi toimin luottamustehtävissä yhdistyksissä ja eri pirkanmaalaisissa yrityksissä.

Pidän kansainvälisyyttä ja avoimuutta nykymaailmassa hyvin tärkeänä, joten minulla onkin useita ulkomaalaisia ystäviä joita olen saanut mm. asuessani ulkomailla. Kielitaitoani olen yrittänyt pitää yllä aina kuin se vain on ollut mahdollista. Asioita joista en pidä on mm. epärehellisyys, röyhkeys, hyväksikäyttö kaikissa muodoissaan sekä tekopyhyys. Harrastuksiini kuuluu penkkiurheilu sekä lukeminen.

Perussuomalainen puolue ajaa juuri niitä asioita mitä itse pidän tärkeänä kuten perinteisiä suomalaisia arvoja. Mielestäni perinteiset arvot eivät millään tavalla sodi sitä vastaan, että ihminen tai puolue olisi nykyaikainen ja kansainvälinen, pikemminkin ne luovat niille pohjan.

Videot