Perussuomalaiset, Pori

Lähihoitaja

Heidi Sakari
Luodaan yhdessä Porista meidän jokaisen kaupunki!
34-vuotias Satakunta Pori

Olen äiti, vaimo, lähihoitaja, reilu, periksiantamaton sekä kunnianhimoinen. Omaan suuren sydämen ja auttamisen halun, asetun ehdolle puolustaakseni meitä tavallisia Porilaisia!

Olen Heidi Sakari 34-vuotias äiti ja asun Porin Ahlaisissa perheeni kanssa. Minulla on 2-vuotias poika ja 5-vuotias tyttö. Lisäksi meillä asustaa kaksi koiraa, ranskanbulldoggi Kerttu ja Bordeauxindoggi Lyyli. Koulutukseltani olen lähihoitaja ja työskentelen lastenhoitajana. Ennen sosiaali- ja terveysalaa työskentelin ravintola-alalla yli kymmenen vuotta. Olen myös aktiivisesti yhdistystoiminnassa mukana ja vapaa-ajalla teen kaikenlaista. Välillä leivon ja ulkoilen, ja joskus voin jopa löytää itseni hevosen selästä.

Luonteeltani olen erittäin ekstrovertti ja aikaansaava. En pelkää lähestyä ihmisiä ja ystävystyn erittäin nopeasti. Koen, että olen helposti lähestyttävä ja toivonkin ihmisten tulevan juttusille. Arvostan rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta.