Perussuomalaiset, Salo

Tiedottaja, valiokunta-asiantuntija

Heikki Tamminen
Politiikan keskiössä aina suomalaisten etu
38-vuotias Varsinais-Suomi Salo

Olen 1982 syntynyt isä Salosta. Perussuomalaisissa olen toiminut monissa tehtävissä vuodesta 2008. Harrastuksia mm. vapaaehtoinen maanpuolustus, salibandy, ulkoilu ja eräily sekä historia. Luonteeltani olen suorasanainen ja asiallinen. Politiikan keskiössä tulee olla aina isänmaan etu.

Olen reiluksi ja rehdiksi kuvailtu mies Salosta. Politiikka on kuulunut harrastuksiin jo nuoresta saakka. Perussuomalaisiin liityin vuonna 2008 kolmesta syystä: halusin, ja haluan edelleen, tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa, itsenäisempää EU-politiikkaa sekä oikeudenmukaisuutta suomalaisille. Mikään muu puolue ei siis ollut eikä ole vaihtoehto.

Olen isänmaallinen mies. Suomen ja suomalaisten edun tuleekin olla politiikan keskiössä - aina. Meidän ei tule olla maailman sosiaalitoimisto, sillä tällaiseen moraaliposeeraukseen käytetyt varat ovat suomalaisten hyvinvoinnista pois.

Vaadin oikeudenmukaisuutta kaikilla elämän osa-alueilla. Me olemme vastuussa suomalaisten hyvinvoinnista, turvallisuudesta ja taloudellisesta toimeentulosta. Ei ole mielekästä, että verorasite kertyy kohtuuttomaksi samaan aikaan, kun suomalaiset saavat veroillaan yhä huonompia palveluita kauempana kotoa.

Puolustan isänä luonnollisesti lasten, nuorten ja perheiden oikeuksia. Hyvinvointiyhteiskunnan keskeisin mittari onkin se, miten se huolehtii pienimmistään ja toisaalta heistä, jotka ovat jo työnsä tehneet ja ovat elämänsä ehtoopuolella.

Taloutta pitää hoitaa karsimalla turhista ja haitallisista kuluista - ei hyvinvoinnista. Tämä on mahdollista vähentämällä byrkokratiaa, hyvä veli -verkostoja ja tukemalla yrittäjyyttä ja työn kannattavuutta. Turhiin ja etenkin ei-lakisääteisiin maahanmuuton kuluihin ei pidä panna senttiäkään.