Perussuomalaiset, Rauma

Teollisuustyöntekijä /Eläkeläinen

Helena Gröndahl
Tästäkin me selviämme yhdessä!
69-vuotias Satakunta Rauma
Ehdokas on Eläkeläinen

Siis tässä alla pitkässä kuvauksessa tällainen sisupussi minä olen, kun jotain aloitan niin hoidan asian loppuun asti!

Minulle kaikki asukkaat ovat samalla lähtöviivalla ja olen hyvin motivoitunut viemään eteenpäin asioita jotka vastaavat asukkaiden toiveita. Olen mm. osaltani ollut auttamassa uutta Satamatien linjausta keräämällä Ketunkallion kautta kulkevan vanhan Rauma-Repolan kaavoituksen vastustus nimilistan 700 nimeä! Tämän ansiosta Sinisaaren, Ketunkallion, Talolan ja Lonsin asuinalueet säilyivät ehjinä! Tällä hetkellä on kesken Aittakarinkadun rekkaliikenteen nopeusrajoitukset 30km/t, koska kyseisellä kadulla ajetaan reipasta ylinopeutta jatkuvasti! Tämä jatkuva meteli on vuosikaudet häirinnyt asukkaiden yö rauhaa ja kadunvarren talot kärsivät jatkuvasta tärinästä ja metelistä siihen on tultava loppu!

On luvattu, että kun uusi Satamatie linjaus Järviluodon ja tehtaiden välistä valmistuu niin Aittakarinkadun rekka liikenne vähenee mutta siihen menee vuosia vielä ja kyllä tämä kaupunkin asuinalueiden liikenne satamaan pitää saada kuriin joka tapauksessa!