Perussuomalaiset, Hyvinkää

Kaupunginvaltuutettu, Hyvinkään Perussuomalaiset ry puheenjohtaja

Energiaa ja arkijärkeä valtuustoon
46-vuotias Uusimaa Hyvinkää

Hei! Olen Henri Perälahti Hyvinkäältä ensimmäisen kauden kaupunginvaltuuston jäsen. Perheeseeni kuuluu avovaimo, kaksi teini-ikäistä lasta, tyttö ja poika sekä kaksi koiraa. Harrastan vapaa-ajalla jalkapalloa, moottoripyöräilyä ja kuntosalia sekä toimin vapaaehtoistyössä Irti huumeista ry:ssä.

Hei!

Politiikka on kuulunut elämääni lähes koko ikäni n. 46 vuotta. Lapsuudessani minua vietiin hyvin paljon silloisen keskustapuolueen erilaisiin tilaisuuksiin. Kuuluihan siihen aikaan moni äitini puolen sukulaisista kyseiseen puolueeseen, kun maalta olivat kotoisin. Vaarini ja mummoni pitivät Kaltevassa maatilaa elämänsä loppuun saakka, jossa minä jo pienestä pitäen opin työnteon merkityksen. Isäni taas on ollut hyvinkääläisessä päätöksenteossa mukana lähes 30 vuotta. Oikeastaan hän minutkin houkutteli viime kuntavaalien alla Hyvinkään Perussuomalaisten toimintaan mukaan ja päätös oli helppo! Tottakai lähden, koska puolueen linja oli ja on yhä edelleen omien ajatusteni mukainen ja ainoa keino päästä itse vaikuttamaan asioihin on lähteä ehdokkaaksi. Koin, että poliittisen suunnan on muututtava, niin hyvinkäällä, kuin koko suomessakin.

Loppu onkin historiaa ja sukupolven vaihdos sai onnellisen lopun päästessäni ensikertalaisena vaaleissa läpi kaupunginvaltuustoon sekä Hyvinkään Perussuomalaisten edustajaksi tekniseen lautakuntaan. Toivon tietenkin, että tulevissa kuntavaaleissa uusisin paikkani, koska koen, että itselläni olisi vielä paljon annettavaa politiikan pelikentillä. Päätöksen tekevät kuitenkin äänestäjät ja olenkin nöyrän kiitollinen kaikille mahdollisille äänestäjilleni, te teette valinnan. Anna äänesi puhua! Lupaan olla luottamuksenne arvoinen. Pallo on nyt sinulla.

Videot