Perussuomalaiset, Porvoo

Insinööri, YAMK

Kuntalaisten hyvinvointia parantamassa
43-vuotias Uusimaa Porvoo

Olen tätä nykyä porvoolainen, mutta kotoisin Lapista. Koulutukselta olen sähköinsinööri ja minulla on kokemusta sähköön liittyvistä töistä jo usean vuoden ajalta. Tällä hetkellä työskentelen virkamiehenä. Perheeseeni kuuluu kihlattuni ja pieni tyttö-vauva. Luonnossa liikkuminen on lähellä sydäntäni.

Olen 43-vuotias porvoolainen insinööri, virkamies, kihloissa ja isä pienelle tyttö-vauvalle. Olen työskennellyt sähköalalla jo pidemmän ajan. Työurani olen aloittanut sähköasentajana, josta olen edennyt asteittain ylöspäin. Nykyään toimin teknologian kehitysprojektin työryhmän vetäjänä valtionvirka-tehtävässä.

Olen ollut perussuomalaisten jäsen vuodesta 2011 ja ollut jo pidempään kiinnostunut ja halukas ajamaan kuntalaisten asioita.

Kunnanvaltuutetun päätöksissä tulisin erityisesti edistämään perheiden sekä työelämään ja opiskeluun liittyviä asioita.

Perheiden hyvinvointi on tärkeää, koska siellä kasvaa tulevaisuuden kuntalaiset. Koen että nykyään lapsiperheet on ajettu ahtaalle korotetulla verotuksella ja palvelujen huonontamisella.

Mielestäni työteko pitäisi olla aina kannattavaa ja palkalla pitäisi tulla toimeen. Asumiskustannukset, ruoka sekä työmatkat vievät suurimman osan palkasta. Nuoria pitäisi tukea opiskelussa, jotta he myöhemmin menestyisivät elämässä ja eivätkä putoaisi yhteiskunnan ulkopuolelle.

Junanrataa Helsingistä Porvooseen tarvitaan, jotta yksityistä työmatkaliikennettä voidaan vähentää ja se myös toisi mahdollisesti uusia veronmaksajia kuntaan.