Perussuomalaiset, Kyyjärvi

Linja-auton kuljettaja, Luottamusmies

Kyyjärveläisten puolesta
41-vuotias Keski-Suomi Kyyjärvi

Olen 41-vuotias, naimisissa oleva perheen isä. Perheeseeni kuuluu: vaimo ja neljä poikaa iältään 2v.5v.7v.11v. Ammatiltani olen linja-auton kuljettaja, jota olen tehnyt yli 20 vuotta. Olen myös tehnyt työkseni yhdistelmä-ajoneuvokuljettajan tehtäviä. Toiselta koulutukseltani olen kiinteistönhoitaja.

Minulle henkilökohtaisesti sydäntäni lähellä: lapset ja nuoret kunnassamme. Heihin panostaminen on tulevaisuuteen sijoittamista parhaimmillaan. Minä henkilökohtaisesti olen avoimen kunta politiikan kannalla, että päätöksissä kuuntelen kuntalaisia herkällä korvalla ja tuon heidän mielipiteitä julki päätöksen tekoon. Kuntamme on todella vilkkaan tien risteyksessä ja on todella paljon potentiaalia parempaankin yrityselämään, mitä nyt tällä hetkellä on. Kun kunta sitä oikein markkinoisi oikeanlaisille yrittäjille ja sitä myöten työpaikkojen lisääntyminen ja houkutus nuorien perheiden muuttaminen kuntaamme työpaikkojen perässä mahdollistuisi. Kunnassamme pitäisi olla kohtuu hintaisia vuokra-asuntoja, jotka ovat laadukkaita, ja myös terveyspalvelut pitäisi olla kunnossa ja toimivaa. Kuntamme kehityksen kannalta terveyspalvelujen pitäisi olla kunnossa, jos houkuttelevuutta halutaan lisätä ja muuttovirtaa Kyyjärvelle päin ja sitä myöten veronmaksajia. Unohtamatta kuntamme vanhenevaa väestöä. He tarvitsevat terveyspalvelut lähellä ja kaikilla ei ole mahdollisuutta lähteä kaukaa hakemaan terveys palvelujaan. Pitää muistaa että Suomi on hyvinvointi valtio ja kaikille pitää taata asuinpaikasta ja yhteiskunnallisesta asemastaan riippumatta hyvinvointi. Jos kunta liitos 2022 vuoden alusta toteutuu, niin olisi hyvä saada valtuustoon Kyyjärven palvelujen puolustaja ja rehellinen ja reilu kuntalaisten puolesta puhuja. Pidetään Kyyjärvi kaikille hyvänä paikkana asua ikään katsomatta!