Perussuomalaiset, Rovaniemi

Kapteeni evp, Opettaja

Talous ja Turvallisuus

Nuorena olin sahalla töissä ja osakkaana. Sitten Ilmavoimien Lentoteknillisissä tehtävissä ja opettajana. Sitten omien lasten kasvattajana. Nykyään päätyö lentokoneiden turbiinimoottoreiden opetus.

Kasvoin perheyrityksessä sahalla, jossa olin myös yrityksen osakkaana.

Olin Ilmavoimien Lentoteknillisissä tehtävissä 30v, josta: 13 vuotta myös Helsinki-Vantaalla tukikohtaupseerina, 7 vuotta opettajana ja opetuksen johtotehtävissä Ilmavoimien Teknillisessä Koulussa, 17 vuotta sotilas-sukeltajana oman toimen ohella. 10 vuotta mukana Euroopan Turvallisuus- ja Yhteistyöjärjestön tehtävissä.

Lapsia minulla kuusi, joista kaksi vielä alaikäistä. Viimeiset noin 12 vuotta päätehtävä onkin ollut lasten kasvattaminen, Siinä ohessa olen ollut mm. Metsästyksen johtajana, Poromiehenä, Moottorikelkkaoppaana ja Pelastusmiehenä sopimuspalokunnassa.

Nykyään tärkein työni on Lentokoneiden turbiinimoottorien opettaminen.

Politiikkaan tulin Aluelautakunnan kautta kyläni valitsemana jäsenenä. 2015 siirtolaiskriisi antoi lopullisen sysäyksen lähteä mukaan nimenomaan PerusSuomalaisiin.