Perussuomalaiset, Lappeenranta

Asiantuntija, koulutussuunnittelu

Hyvinvointi ja turvallisuus prioriteeteiksi
47-vuotias Kymi Lappeenranta

Olen 46 -vuotias koulutussuunnittelun asiantuntija ja perheenäiti. Haluan olla mukana tekemässä tärkeitä päätöksiä kotikaupungissani. Olen valmis tekemään töitä lappeenrantalaisten turvallisuuden ja tulevaisuuden puolesta!

Valitsin perussuomalaisuuden, koska koen puolueemme sanoman ja linjan olevan oikea. Perussuomalaiset ei ole mikään totalitäärinen puolue eikä edellytä että yksilöiden tarvitsee olla puolueen kanssa kaikesta samaa mieltä. Minäkään en ole. Usein kuitenkin olen koska ajattelen, että suomalainen hyvinvointi ja turvallisuus on yhteiskunnan prioriteetti.

Meillä ei ole varaa riskeerata turvallisuuttamme sallimalla henkilöiden, jotka eivät noudata lakejamme ja asetuksiamme tulla maahamme. Meillä ei myöskään ole enää varaa siihen, että osa yhteiskuntamme jäsenistä ei halua kotoutua, opiskella ja tehdä työtä, maksaa veroja ja kantaa omaa osaansa vastuusta.

Nyt jaetaan yhteiskunnassamme niukkuutta. Se on tosiasia. Kaupunkien tulee ennen kaikkea pystyä hoitamaan lakisääteiset tehtävänsä. Siinä haasteessa haluan olla mukana juuri sinun äänitorvenasi.

Olen saanut olla etuoikeutettu, opiskella useita ammatteja. Olen metsätalousinsinööri (AMK), sosionomi (AMK) ja Master of Business Administration (MBA). Olen myös saanut tehdä työtä monilla eri yhteiskuntamme aloilla mm. metsätalouden asiantuntijaorganisaatioista lastensuojeluun sekä päiväkotiin ja vastaanottokeskusksista Kelaan sekä TE-palveluihin. Näistä lähtökohdista ammennan osaamistani varsinkin maahanmuuton, ikäihmisten ja perheiden asioihin vaikuttamiseen.

Nyt on minun vuoroni antaa takaisin saamaani hyväosaisuutta antamalla osaamistani oman kaupunkimme päätöksentekoon!