Perussuomalaiset, Kurikka

Hyvää Kurikkaa kurikkalaisille
60-vuotias Etelä-Pohjanmaa Kurikka
Ehdokas on Yrittäjä

Olen kurikkalainen 60-vuotias mies ja ammatiltani yrittäjä. Yritykseni työllistää tällä hetkellä 6-8 työntekijää. Minulle tärkeitä asioita ovat yrittäjyys ja se, että palkan pitäisi riittää normaaliin elämisen kustannuksiin, harrastuksiin ja vapaa-aikaan.

Minulle on tosi tärkeää, että me kurikkalaiset oppisimme elämään ja toimimaan yhtenä isona kaupunkina. Asuitpa sitten Närvijoella, Panttilassa tai Ilvesjoella niin me kaikki olemme kurikkalaisia. Ollaan ylpeitä omasta kaupungistamme. Minä haluan ajaa kaikkien kurikkalaisten asioita. Nyt kun on harjoiteltu yhdessä elämistä ja asioista päättämistä, meidän on syytä puhaltaa yhteen hiileen. Lopetetaan kaikenlainen "nurkkakuntaisuus".

Minulle lähellä sydäntä ovat nuoret, joiden pitää saada elää omalla kotiseudullaan ja päästä harrastamaan niin urheilua kuin kulttuuria. Kurikassa on hyvät harratusmahdollisuudet, pidetään niistä edelleen huolta. Meillä on hieno Kampus josta valmistuu monen alan osaajia. Olen itse saanut omalle yritykselleni työharjoitteluiden myötä hyviä työntekijöitä . Kannustankin yrityksiä käyttämään hyödyksi tätä mahdollisuutta ja ottamaan rohkeasti oman alansa opettajiin yhteyttä.

Minulle tärkeä asia ovat myös ikäihmiset. Heidän kotona hoitamiseen ja kodinomaiseen hoitoon on panostettava. Tosiasia on, että suomen suuret sotien jälkeen syntyneet ikäluokat alkavat olla ikäihmisia. Meidän jokaisen täytyy miettiä uusia ajatusmalleja, miten selvitään ja miten saadaan kaikille ikäihmisille arvokas ja hyvä vanhuus.

Lopuksi haluan sanoa, että on turhaa katsoa taaksepäin; nyt pitää katsoa eteenpäin. Rakennetaan kaupungistamme turvallinen ja hyvä paikka asua ja uusien kurikkalaisten tulla asumaan.