Perussuomalaiset, Pori

Datanomi, kirjaltaja

Jari Haapaniemi
Kilometrienkin matka alkaa yhdestä askeleesta.
Satakunta Pori

Poria, Suomea ja maailmaa voi muuttaa! Tarvitaan vain samaa mieltä olevia rohkeita ihmisiä. Me kaikki porilaiset olemme samassa veneessä. Pidetään siis yhdessä huolta, että kaikilla on pelastusliivit eikä vain harvoilla.

Olen kypsään ikään ehtinyt 66-vuotias miesoletettu. Ei muuta kuin nenä kohti tulevaisuutta ja kohti uusia haasteita. Parhaat vuodet ovat vielä edessäpäin.

Horoskooppimerkiltäni olen neitsyt. Painoa on +100kg ja nuppi huitelee noin 180cm korkeudella maanpinnasta, mutta koskaan se ei onneksi huitele pilvissä.

Olen toista kertaa Porin perussuomalaisten ehdokkaana. Kuntavaaleissa 2017 sain 104 ääntä ja olin sijalla 60. Valtuustoon valitaan 59 henkilöä. Pääsin siis ekalle varasijalle.

Perussuomalaisuus sopii minulle kuin nenä päähän! Koen olevani puolueessa, joka ajaa porilaisten ja Porin sekä suomalaisten ja Suomen etuja. Kahta en vaihda, perussuomalaisuutta ja porilaisuutta.

Asustelen nykyään Ruosniemessä, josta olen myös kotoisin.

On hienoa olla porilainen ja suomalainen. Arvostan porilaista "hulluutta", suomalaista periksiantamattomuutta ja puhdasta luontoamme.

Läpi vuoden kuntosaleilen. Kesäisin ajelen fillarilla pitkiä lenkkejä. Fillarointi on parasta kuntoilua! Talvisin käyn sunnuntaisin avannossa Luvian Laitakarissa, Merihelmessä. Maauimalassa viihdyn talvikautena (ma, ke, pe) saunomassa. Tosi upeeta puuhaa lillutella kylmässä vedessä minuutti- ja tuntitolkulla. Yritän ehtiä käymään myös Porin uudessa uimahallissa kerran tai pari viikossa.

Jos näet (ja tunnistat) minut kaupungilla, niin ota hihasta kiinni ja jutellaan. Jos ei keksitä muuta höpinää, niin jutellaan vaikka jääkiekosta (Karhu HT), jalkapallosta (Musan Salama) ja futsalista (MuSaFutsal).