Perussuomalaiset, Lappeenranta

Teen minkä lupaan
68-vuotias Kymi Lappeenranta
Ehdokas on Eläkeläinen

Osaan ottaa huomioon kaiken ikäset ihmiset. Olen paljon maailmaa nähnyt ja kokenut. Kokemuksen kautta hankittu elämänkatsomus on ihmisen tärkein voimavara. Työ pelastustoimen piirissä on avannut silmät moneen ongelmaan. Pelastust. nähty elämän raadollisuus on antanut erilaisen näkemyksen elämään.

Itsekin aikuisen ikään ehtineenä tulen kiinnittämään huomiota ikääntyvien ihmisten ongelmiin. Se ei riitä, että vanhukset asuvat kohtuullisen hyvin. Asumisen taso ei aina kerro olotilan mielekkyyttä. Yksin asuvilla on liikaa pitkiä yksinäisiä päiviä. On huoli toimeen tulosta taloudellisessa mielessä, lapsien pärjääminen maailmalla ja joka päiväinen yhteyden pito muihin ihmisiin.

Mikä kuuluu kuntavaaleihin ja mikä ei. Polttoaineiden hinta koskettaa meitä jokaista jokapäiväisessä elämässä. Kun töissä käynti tulee liian kalliiksi, herää kysymys, minkä takia töihin enää kannattaa mennä. Rahan lappaminen Etelä-Eurooppaan koskettaa siten, että joudumme velat maksamaan takaisin ja joka päiväinen elämämme tulee vaikeaksi.

En ymmärrä miksei suomalainen voi ajatella, että Suomi ensin. Itsenäisyys on saavutettu raskain menetyksin. Nyt vihervassarit ovat antamassa itsenäisyyden pois vain saadakseen hyvesignalointia maailmalta.

Vihreät ovat kaiken pahan alku. Niillä ei ole mitään häpyä ja ajatusta kuinka Suomessa pitää toimia. Paras esimerkki on turvetuotannon alasajo. Ilmastohässäkkä on pantu toimimaan politiikan apuvälineenä. Meidän ei tarvitse olla kaikessa ekoja, katsotaan kun muu maailma tekee virheet ja sitten poimitaan rusinat pullasta. Voimme tietenkin kehittää Suomea ja tehdä keksintöjä, mutta meidän ei tarvitse ajaa maata kurjuuteen kuten nyt on tapahtumassa.

Käyttäkää edes vähän järkeä ja äänestäkää Perussuomalaisia. Vaalivoiton saatuamme voimme vaikuttaa.