Perussuomalaiset, Kerava

Turvallisuusalan ammattilainen

Jari Nymark
Annan kaikkeni - sen mitä lupaan, pidän
36-vuotias Uusimaa Kerava

Olen toiminut turvallisuusalalla erilaisissa työtehtävissä yli 10 vuotta sekä työskennellyt 2 vuotta Keravan Taksissa. Haluan edistää nuorten tulevaisuutta, vanhusten hyvinvointia sekä parantaa meidän kaikkien mahdollisuutta tehdä töitä ja elää turvallisessa yhteiskunnassa.

Olen 36-vuotias keravalainen. Lapsuuteni ja nuoruuteni olen viettänyt Järvenpäässä, josta muutimme kihlattuni kanssa Keravalle joitain vuosia sitten. Keravan ydinkeskustasta muutimme Virrenkulmaan, jossa nautimme luonnonläheisestä elämästä kahden koiramme kanssa.

Uskon itse yrittämiseen, kouluttautumiseen ja työn tekoon. Omaa osaamistani olen kartuttanut sähköasentajan tutkinnon jälkeen opiskelemalla tietotekniikkaa ja turvallisuusalaa. Erilaiset työtehtäväni ovat sisältäneet asiakaspalvelua, jatkuvaa liikkumista, yhteistyötä viranomaisten kanssa ja vuorotyötä. Arvostan kaikkia yrittäjiä ja heidän jaksamistaan - tämä merkitsee työpaikkoja meille kaikille!

Arvostan rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta. Haluan vaikuttaa yhteiskunnassa edistääkseni nuorten tulevaisuutta ja vanhusten hyvinvointia sekä parantaakseni meidän kaikkien mahdollisuutta tehdä töitä ja elää turvallisessa yhteiskunnassa.

En ole aikaisemmin ollut poliitikassa mukana, mutta nyt on aika vaikuttaa tulevaan.