Perussuomalaiset, Lahti

Opettaja

Kaupunkilaisjärki mukaan.
48-vuotias Häme Lahti

Raotetaanpa hiukan poliittista esirippua ja kerron ajatuksistani Lahtelaisia koskevassa päätöksenteossa ja kuinka voimme yhdessä tehdä Lahdesta paremman.

En näe omanlaisekseni lähestymistavaksi kuuluttaa paria kolmea asiaa joita lähtisin ajamaan ja viemään eteenpäin. Esimerkiksi lasten, nuorten ja vanhusten hyvinvoinnin mahdollistaminen, rakentaminen ja tukeminen pitäisi mielestäni tulla jokaisen geeneihin jo äidinmaidon mukana ja olla itsestään selvyys. Jokaisen selkärangasta pitää löytyä myöskin heikompiosaisen sekä hauraiden auttaminen ja tukeminen, omien kykyjensä ja mahdollisuuksiensa mukaan.

Näen itseni edustajana ikään kuin virtana, joka kuulee ja kuljettaa kansalaisten tarpeita, ajatuksia sekä tärkeitä asioita kaikkien päättäjien yhdessä päätettäviksi. Haluaisinkin haastaa juuri sinut, hyvä äänestäjä, kertomaan mitkä asiat ovat jääneet nykyisiltä edustajilta hoitamatta. Toivoisin näitä ideoita ja ajatuksia tulevan koko seuraavan valtuustokauden ajan. Näin voimme rakentaa yhdessä matkan kohti parempaa ja turvallisempaa Lahtea.

Jari Vanhanen, kuntavaaliehdokas