Perussuomalaiset, Loimaa

Kaikista asukkaistaan välittävä Loimaa
Varsinais-Suomi Loimaa
Ehdokas on Eläkeläinen

Pitkän linjan yhteistyökykyisenä loimaalaisena kunta- ja yhdistysvaikuttajana olen edelleen valmis jatkamaan kaupungin hallinnossa. Työuraani tein pankkialalla neljännesvuosisadan.

Olen 66-vuotias Loimaalla syntynyt ja lähes koko elämäni ajan Loimaalla asunut, koulut käynyt ja erilaisia töitä tehnyt nykyinen eläkeläinen. Asun avoliitossa puolisoni kanssa ja lisäksi minulla on yksi omillaan toimeentuleva aikuinen poika perheineen.

Olen ollut hyvin kiinnostunut ihmisten auttamisesta ja yhteiskunnallisista asioista. Asuessani muualla toimin paikallisessa kunnanvaltuustossa ja kunnanhallituksessa useita vuosia. Palatessani Loimaalle 2000-luvun alussa olin kymmenkunta vuotta paikallisen koripalloseuran puheenjohtaja. Sinä aikana vakiintui junioritoiminta ja edustusjoukkueen saimme nostettua kakkosdivisioonasta korisliigaan.

Sairaanhoitopiirin hallinnossa kuten myös hyvinvointivaliokunnan jäsenenä olen viime aikoina perehtynyt tavallisen ihmisen terveys ja sosiaalipuolen asioihin. Ne ovat varsin moninaisia ja usein varsin haastavia sekä jokaisaesta asiasta löytyy monta eri puolta.

Perusturva- ja sosiaalipuolella meillä on ensi vaalikaudella varsin mittavat haasteet edessä. Meidän on pidettävä huolta kaikkien loimaalaisten peruspalveluiden turvaamisesta sote-uudistuksen yhteydessä.