Perussuomalaiset, Kerava

Ohjelmistosuunnittelija, Tanssinopettaja

42-vuotias Uusimaa Kerava

Olen syntyperäinen keravalainen, koko ikäni Keravalla asunut. Päätyökseni teen ohjelmistoalan asiantuntijatöitä. Raamattu on arvojeni ja maailmankatsomukseni perusta. Harrastuksekseni tuotan ohjelmointiaiheisia YouTube-videoita. Lisäksi opetan israelilaisia kansantansseja kahdella paikkakunnalla.

Olen 42-vuotias keravalainen, joka on nähnyt puukoulut, Raketti-Anttilan ja LSO:n, kiipeillyt höyryveturilla, ja kompastellut Lapilan koulun suksien kanssa. Minulle Kerava on mainettaan parempi kaupunki, ja hyvänä ja turvallisena kaupunkina haluan sen pysyvänkin.

En ole aikaisemmin ollut politiikassa mukana, mutta viime vuosina yhä useammat seikat ovat saaneet minut ottamaan kantaa yhteiskunnallisesti. Näitä ovat olleet mm. tekijänoikeuslakien järjettömyys, sananvapauden tilanne Suomessa ja se kuinka heppoisin perustein viestintä leimataan vihapuheeksi, perusvapauksien järjestelmällinen kaventaminen mm. sensuurin keinoin, suvaitsevaisuus ilmiönä, joka luotsaa äärimmäistä epäsuvaitsevuutta, ja tunnustavaa kristinuskoa kohtaan kasvava syrjintä yhteiskunnalle vaarallisen islaminuskon erityiskohtelun kasvaessa.

Perussuomalaisiin liityin reilu kolme vuotta sitten. Koin, että puolueen arvot ja päämäärät vastaavat omiani. Olin jo pitkään ollut sillä linjalla, mutta tuolloin koin, että haluan osoittaa tukeni myös teoin. Pian aloin myös osallistua aktiivisesti paikallisyhdistyksen toimintaan.

Kuten Kerava on mainettaan parempi kaupunki, minusta Perussuomalaiset on mainettaan parempi puolue. Olen perussuomalainen, aivan tavallinen suomalainen, joka haluaa pitää kotimaansa ja -kaupunkinsa turvallisena ja terveellisenä asuin- ja työskentelypaikkana, yrittäjiä unohtamatta, perinteiseltä juutalaiskristilliseltä arvopohjalta.